Učenci o devetletki
Cerklje - Na otroškem parlamentu v Cerkljah, na katerem so v četrtek pred počitnicami sodelovali učenci osnovnih šol Davorina Jenka Cerklje in Orehek iz Kranja, so kritično spregovorili o devetletki, nivojskem pouku, izbirnih predmetih in fleksibilnem predmetniku. Razpravljavci so med drugim opozorili, da se je na višjem nivoju treba zelo potruditi za najvišjo oceno, medtem ko nekateri učenci v prvem nivoju menijo, da jim sploh ni treba nič znati. V obeh šolah so letos uvedli fleksibilni predmetnik, ki so ga učenci razmeroma dobro sprejeli, opozorili pa so, da so blok ure pri družboslovnih predmetih težje izvedljive kot pri naravoslovnih, saj je pri slednjih precej več možnosti praktičnega pouka. Učenci so še poudarili, da bi se morali povsem svobodno odločati med izbirnimi predmeti, ne pa da jim predpisujejo, koliko naravoslovnih oziroma družboslovnih predmetov morajo izbrati. Na otroškem parlamentu je sodeloval tudi 17-letni Blaž Krštinc in predstavil svoje izkušnje z nivojskim poukom na Danskem.