Matematika na računalniku
Ko računalnik odkrije, da je dijak naredil napačen izračun, ga opozori: "Poskusi znova!" in ponudi gumbek: "Potrebuješ pomoč?" A tudi učitelj je še vedno pri roki.
Profesorici matematike na Ekonomski šoli Kranj, Darja Košnik in Metka Hegler sodelujeta v republiškem projektu Uporaba programov za delo s funkcijami v srednji šoli. Od maja 2005 do januarja 2007 so sodelujoči učitelji pripravljali učna gradiva z uporabo računalniškega programa Graph. »V nekaj šolskih urah dijaki lahko osvojijo vsa potrebna znanja za samostojno delo na računalniku. Tako sami raziskujejo in prihajajo do spoznanj, ki so zapisana v učnem načrtu. Učiteljeva vloga podajalca snovi se spremeni v vodenje dijakov, da sami prihajajo do želenih zaključkov. Seveda to delo zahteva več priprav za učitelja in precejšno disciplino v razredu, vendar so odzivi pozitivni. Učitelj se dijakom lahko posveti bolj individualno, glede na njihov nivo znanja, boljši dijaki lahko prehitevajo s snovjo,« je povedala Metka Hegler.
Gradivo dijaki lahko uporabljajo ne samo pri pouku, temveč tudi pri dopolnilnih ali dodatnih učnih urah, kot alternativa domače naloge, kot pomoč pri učenju doma npr. za učence, ki so manjkali pri pouku ali učence s posebnimi potrebami. »Poleg že omenjenega programa Graph pri pouku matematike uporabljamo še odprtokodni program RiŠ – ravnilo in šestilo, ki je program za dinamično geometrijo in je preveden v slovenščino,« je še povedala Heglerjeva.