Žuželka z dvema obrazoma

Test: Nissan Micra C+C 1.4 16V Acenta

Avtomobili, ki jim je mogoče v nekaj sekundah zložiti trdo streho in jih iz kupeja spremeniti v kabriolet, so dobesedno preplavili avtomobilski svet in že zdavnaj niso več samo muha enodnevnica, ampak modna skupina, s katero morajo avtomobilski proizvajalci resno računati. Prav to je skupaj z naraščajočimi prodajnimi številkami v ta razred zvabilo tudi japonski Nissan, kjer so se po nekaj letih uspešne prodaje svoje žuželkaste micre, lotili predelave, s katero so dobili micro C+C. Ena črka C seveda pomeni »coupe« in druga »cabriolet«, kaj je pri micri bolj pomembno, se ne ve, vsekakor pa je lepša v »slečeni podobi«, ko morda koga spomni tudi na nostalgične čase, ko je bilo kabrioletov še več. Nagajiva micrina podoba predvsem lepšega dela vozniške populacije ne pusti hladnega, nasprotno, predstavnice nežnejšega spola bi se hitro zaljubile vanjo, medtem ko se znajo trdnejši moški karakterji nad igrivostjo tega avtomobila celo zmrdovati. Kadar je streha raztegnjena nad kabino, micra C+C žal ni več tako zelo oblikovno privlačna, zadek se nenadoma zazdi predolg in streha, ki jo odpira in zapira elektrika, nekako na silo položena na karoserijo. Kadar vreme ni naklonjeno vožnji zgoraj brez, je v tolažbo strešna zastekljenost, zaradi katere svetloba v sončnih dneh prav nadležno prodira v notranjost, zato ga je bolje zakriti z rolojem.

V potniški kabini tega avtomobila ni skoraj nič drugače kot v podobnih štirikolesnikih. Spredaj je prostor za voznika/-co in sopotnika/-co dokaj dobro odmerjen glede na skromne mere, a zadaj je kljub sedežni klopi premalo prostora, da bi sedel odrasel potnik, morda le kakšen otrok, skrbno privezan v svoj sedež in s kapo na glavi. Če je streha zložena v prtljažnik, ki po merah sicer ni najmanjši, a vseeno ne razkošen, je namreč okoli glav dovolj prepiha in tudi hrupa, ki je pri višjih hitrostih že na robu neznosnosti; protivetrne zaščite na zadnjem delu ni, bila pa bi vsekakor koristna …

Tudi, ko se streha razprostrta nad glavami, je v micri C+C precej hrupno, nekaj zaradi glasnega motorja, ostalo zaradi vetrnega piša okoli strehe. Zoprnejši (moški) del vozniške populacije občuti tudi zvijanje karoserije v ovinkih in na trenutke nadležno šklepetanje strešne konstrukcije, kar je, verjamem, damskemu vozniškemu delu prav malo mar. Približno enako velja tudi za 1,4-litrski bencinski štirivaljnik, ki je za micro C+C osnovni motor. Z 88 konjskimi močmi solidno opravlja svoje delo, dokler voznikovi apetiti ne prerasejo v višjo dinamično stopnjo vožnje ali, ko je treba na hitro opraviti s prehitevanjem. Takrat se izkaže, da bi se navihanka bolje znašla z močnejšim srcem. Podvozje je dovolj dobro uglašeno, da bi se dalo hitreje zapoditi v ovinke, ampak tako kot velja tudi za večino drugih tovrstnih avtomobilov, velja tudi za micro C+C: najlepša je promenadno počasna vožnja, ko se ne ponuja samo lep razgled iz avtomobila, ampak je veliko verjetnosti, da bosta človeka na vozniškem in sopotniškem sedežu opažena. Komur je mar do tega, z micro C+C ne more kaj dosti zgrešiti.

Tehnični podatki:

Mere: d. 3,805, š. 1,670, v. 1,400 m, medosje 2,340 m

Prostornina prtljažnika: 255/457 l

Teža (prazno v./ dovoljena): 980/1475 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, bencinski, 16V

Gibna prostornina: 1386 ccm

Največja moč pri v/min: 65 kW/88 KM pri 5200

Največji navor pri v/min: 128 pri 3200

Najvišja hitrost: 176 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 12,8 s

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 5,6/ 6,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 3.490.000 SIT (14.564 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / petek, 5. maj 2017 / 14:07

Gorenjski oktet, Ljutomerski oktet in VS Ardeo

Kranj – Pevci Gorenjskega okteta z umetniško vodjo Petro Jerič jutri, v soboto, 6. maja, ob 19.30 vabijo na koncert v večnamensko dvorano Gimnazije Kranj. Na pevskem odru se bodo Gorenjskemu oktetu...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / četrtek, 28. maj 2009 / 07:00

Solate - paša za usta in oči

Solate lahko zaužijemo kot glavne jedi ali pa kot prilogo drugim jedem. Pravzaprav imamo pri pripravi solat nešteto možnosti.

Nasveti / četrtek, 28. maj 2009 / 07:00

E-zdravje

Relativno visoka neformalna uporaba interneta, povezana z dobro infrastrukturo računalniške opremljenosti, z nadpovprečnim zanimanjem za uporabo storitve, je tipično značilna za Slovenijo na večini po...

Gospodarstvo / četrtek, 28. maj 2009 / 07:00

Dan lipicanca na Brdu

Združenje rejcev lipicanca Slovenije je v sodelovanju z javnim gospodarskim zavodom Brdo v nedeljo na hipodromu Brdo pripravilo tradicionalni Dan lipicanca.

Zanimivosti / četrtek, 28. maj 2009 / 07:00

Državno srečanje Orffovih skupin

Visoko – V Domu krajanov Visoko je v petek v organizaciji kulturno-umetniškega društva Valentina Kokalja Visoko in Slovenskega društva Carla Orffa potekalo 14. državno srečanje O...

Zanimivosti / četrtek, 28. maj 2009 / 07:00

Višvaguru pri kranjskem županu

Kranj – Kranj je bil minuli konec tedna označen za prestolnico miru in joge. Naše mesto je namreč obiskal sam Višvaguru Mahamandalešvar Paramhans Svami Mahenšvaranando oz. Njegov...