Predvidene štiri cone parkiranja
Na aprilski seji občinskega sveta so sprejeli načrt izvajanja občinske parkirne politike. Ta predvideva štiri različne cone parkiranja.
Kot so pokazali izsledki raziskave, je tudi ob največji zasedenosti, to je dopoldne, še vedno prostih štirideset odstotkov parkirnih mest.
Škofja Loka – »Javnost skozi različne projekte ozaveščamo o pomenu trajnostne mobilnosti ter prednostih hoje, kolesarjenja in uporabe javnega potniškega prometa. Pri upravljanju mobilnosti in urejanju prostora v mestih pa je ključna tudi ustrezna, dejanskim razmeram prilagojena parkirna politika,« je konec aprila ob zaključku projekta Trata 2.1 poudaril župan Tine Radinja. Ena od glavnih točk zadnje seje občinskega sveta je bila tako povezana ravno s parkirno politiko. »V Škofji Loki je parkirnih mest dovolj,« je na uvodu predstavitve rezultatov analiz parkiranja v občini povedala Anja Slapničar z Inštituta za politike prostora IPoP. Kot so pokazali izsledki raziskave, je tudi ob največji zasedenosti, to je dopoldne, še vedno prostih štirideset odstotkov parkirnih mest.
Ostaja brezplačno parkiranje
Tistim, ki se bodo do središča Škofje Loke želeli malce sprehoditi, ne bo treba plačati parkirnine. Na bolj oddaljenih parkiriščih, ki so manj zasedena (Puštal, nekdanja vojašnica), bi lahko parkirali zaposleni in drugi, ki želijo parkirati za dlje časa in do mesta lahko gredo peš. Plačljivo parkiranje – prva cona – je v središču mesta. Tu je pomembno, da prostor ni prezaseden z vozili. Parkiranje bi bilo plačljivo s polurnim začetnim brezplačnim parkiranjem. Za Štemarje in Novi svet bi bil mogoč nakup parkirne dovolilnice. Namen takšnega ukrepa je ohraniti hitro izmenjavo vozil, s tem pa omogočiti, da vsak lahko najde parkirno mesto. Druga cona plačljivega parkiranja je predlagana ob šolah, vrtcih, pošti in drugih parkiriščih v središču, pa tudi v Frankovem naselju. Predlagano je, da je prva ura parkiranja brezplačna, cena nadaljnjih ur pa nižja. Modra cona je namenjena kratkim postankom na manjših parkiriščih in omejuje, da bi v času obratovanja parkirnega režima tako označena parkirišča zasedali stanovalci ali zaposleni. »Še naprej bomo spodbujali trajnostne oblike prevoza, izboljšali upravljanje in nadzor nad parkirišči ter optimizirali parkirno infrastrukturo,« zagotavlja župan. Konkretne rešitve bo prinesel občinski odlok, ki ga bo škofjeloški občinski svet predvidoma obravnaval na naslednji seji.