Dvajset let od velikega poka
Tako je mariborska zasedba Patetico poimenovala niz koncertov ob dvajsetletnici delovanja. Eden od njih je bil v četrtek v Stolpu Škrlovec.
Leta 2003 je v Rušah pri Mariboru naključje povezalo ekipo glasbenikov s pesnikom, ki je za tamkajšnji Center za mlade Cezam pripravljal gledališki kabaret. Ker je igralka odpovedala sodelovanje, so od projekta ostale samo besede in glasba. Naslov pa je vendarle ostal – Cabaret Patetico. A že takoj po prvem koncertu v legendarnem mariborskem Jazz klubu Satchmo je prva beseda odpadla. Vse drugo je zgodovina slovenske zabavne glasbe.
Patetico je ena tistih slovenskih skupin, ki že dvajset let ostaja zvesta eterični zmesi bluza, džeza in svinga. Da njihovo edinstvenost nadvse cenijo, so dokazali tudi gorenjski oboževalci dobre glasbe, saj so na predzadnji četrtek leta dodobra napolnili Stolp Škrlovec. Sluh so božale Cigančica, Vse, kar si želim v tem trenutku, Valentina, Dom, Spusti ptico iz srca, Najine ljubezni prt ... Neponovljivi glas Nike Perunovič, ki jo spremljajo Dejan Berden, Janez Gabrič in Tadej Kampl, je vedno znova recept za milozvočen večer – in tak je bil tudi omenjeni v Škrlovcu (koncert je organizirala Layerjeva hiša). Besedila Roka Vilčnika so tankočutna in ustvarijo izjemen preplet zvokov in besed, ustvarjalci pa so v svojem početju v nasprotju z imenom skupine – nepatetični. Besedi patetika, kot pravijo, vračajo plemeniti pomen. Po novembrskem koncertu v ljubljanskem SiTi Teatru so oboževalci skupine Patetico tudi Stolp Škrlovec zapuščali navdušeni in dobro razpoloženi, saj tako poetične glasbe in dovršene odrske prezence ni moč velikokrat ujeti. Da so se imeli krasno in da se bodo v Kranj še vrnili, pa so napovedali tudi člani zasedbe.