Od rdeče preko bele do črne
Poletnim zamudnikom za jesensko branje priporočamo tretji del trilogije psiholoških kriminalk Črni princ avtorice Irene Svetek. Prva dela, Rdeča kapica in Beli volk, sta pripravljena za televizijsko serijo.
Kranj – Irena Svetek, ki je v preteklih letih navdušila s prvima deloma trilogije o tožilcu Miu Aurelliju Rdeča kapica (2021) in Beli volk (2022), s katerima smo se potopili v globine morilskih nagonov, hlepenj in ubijalskih strasti, je tokrat pričarala srhljivega in skrajno napetega Črnega princa, ki še tako zahtevnih odjemalcev dobrih kriminalk ne bo pustil hladnih.
Namig s knjižnih platnic, ki nas spodbudi k branju, je vabljiv. V zapuščeni hiši na obrobju Ljubljane leži truplo ženske srednjih let. Na prizorišče zločina prispe okrožni državni tožilec Mio Aurelli z ekipo, ki skuša ugotoviti, kdo je žrtev in zakaj je umrla. Ker ima iznakažen obraz, je Aurelli ne prepozna. Šele kasneje, ko je prisoten pri obdukciji, dojame, da je mrtva ženska najtesneje povezana z njim.
Avtorica se tudi v Črnem princu ne izneveri svojemu mojstrskemu slogu pisanja in nizanja dogodkov iz prvih dveh delov. Znova nam postreže z več dogajalnimi lokacijami, sumljivimi osebki in bizarnimi dogodki, vse pa povezuje brutalen umor.
Irena Svetek ob tem dodaja: »Po Rdeči kapici in Belem volku je Črni princ roman, ki sklene trilogijo. V njem sem se ukvarjala s tematiko bolečine, tako psihične, predvsem pa tiste fizične. Zdelo se mi je zanimivo pisati o nečem, kar je del našega vsakdanjega življenja, kajti vsi se soočamo z bolečino, pa naj bo ta fizična, travmatična, bolečina ob izgubi ljubljenega bitja … To je ena izmed tem, ki sem jo izpostavila v romanu, ker pa gre za zaključek trilogije, sem povezala vsebino prvega dela, torej romana Rdeča kapica, z vsebino Črnega princa in tako sklenila krog.«