Foto: Tina Dokl

V pomoč tudi klicni center

Z začetkom marca je začel delovati klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema.

Brezplačna telefonska številka 080 18 01 je namenjena ljudem, ki imajo težave pri klicih v zdravstveni dom, dostopu do osebnega zdravnika, ginekologa, zobozdravnika ter pediatra, pa tudi vsem tistim, ki jim ne uspe pridobiti informacij o naročanju na pregled, ambulantah za neopredeljene zavarovane osebe in delovanju drugih klicnih centrov ...

Brezplačna telefonska številka 080 18 01 je namenjena ljudem, ki imajo težave pri klicih v zdravstveni dom, dostopu do osebnega zdravnika, ginekologa, zobozdravnika ter pediatra, pa tudi vsem tistim, ki jim ne uspe pridobiti informacij o naročanju na pregled, ambulantah za neopredeljene zavarovane osebe in delovanju drugih klicnih centrov, prav tako bo klicni center namenjen podpori oziroma preusmeritvi klicev na sistem in podpori pri digitalni aplikaciji zVem.

Kot je pojasnil minister za zdravje Danijel Bešič Loredan, je klicni center nastal na pobudo vladne medresorske skupine kot odziv na klicno nedostopnost zdravstvenega sistema. »Ključno je, da se bo v klicnem centru zmeraj nekdo oglasil,« je dejal minister in dodal, da bodo na ta način od ljudi dobili informacije, kam so klicali, kdo se jim na telefon ni javil in na kateri točki sistem torej ne deluje. Kot je še poudaril, klicni center nikakor ne nadomešča številke 112 niti ni namenjen izdajanju receptov in napotnic. »Cilj je, da se ljudem, ki pokličejo, nekdo oglasi in jim pomaga.«

Klicni center, ki ga vzpostavljajo postopoma kot pilotni projekt, bo v prvi fazi s pomočjo usposobljenih operaterjev nudil splošno pomoč in podporo pri urejanju administrativnih in organizacijskih vprašanj uporabnikov, v drugi fazi pa bo cilj avtomatizirati postopke odgovarjanja na vprašanja. Delo namreč nadaljuje tudi Delovna skupina za dostopnost in enakopravnost do zdravstvenih storitev, v katero so vključeni Zveza organizacij pacientov Slovenije, Zdravniška zbornica Slovenije, ZZZS, Nacionalni inštitut za javno zdravje in Ministrstvo za zdravje in si je za eno od glavnih nalog zastavila vzpostavitev enotnega državnega klicnega centra, katerega končni cilj so vse informacije na enem mestu.

Klicni center deluje ob delavnikih med 9. in 16. uro. Pilotni projekt, ki bo trajal predvidoma dva meseca, financira Ministrstvo za zdravje. Za izvajanje storitve klicnega centra je bil izbran najugodnejši ponudnik, družba Telekom, s ponudbo v višini 38.900 evrov.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 6. februar 2018 / 09:02

Zaradi nesreče evakuirali prebivalce

V Medvodah se je v noči s četrtka na petek zgodila prometna nesreča, ki je za več kot pol dneva zaprla odsek prometne Gorenjske ceste. S cestišča je zdrsnilo tovorno vozilo, ki je prevažalo enaindvajs...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 6. marec 2023 / 17:13

V dolini presežkov

Razstava Naši nordijci, ki so jo v Slovenskem planinskem muzeju v Mojstrani pripravili ob bok svetovnemu prvenstvu v nordijskem smučanju v Planici, je na ogled vse do 2. aprila.

Kronika / ponedeljek, 6. marec 2023 / 17:12

Na pnevmatikah »izpihal« svojo jezo

Kamnik – Kamniški policisti so konec februarja obravnavali poškodovanje dveh vozil na parkirnem prostoru, kjer je neznani storilec – kot so zapisali na PP Kamnik – izpihal svojo jezo. Po njihovih n...

Slovenija / ponedeljek, 6. marec 2023 / 17:09

V pomoč tudi klicni center

Z začetkom marca je začel delovati klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema.

Domžale / ponedeljek, 6. marec 2023 / 17:08

O novostih na domžalski čistilni napravi

Župani občin lastnic so se pred nedavnim seznanili z novostmi na Centralni čistilni napravi Domžale - Kamnik

Škofja Loka / ponedeljek, 6. marec 2023 / 17:03

Dostopen sistem parkiranja

To je pomemben cilj pri pripravi postopka parkirne politike, ki bo v občinah Škofja Loka in Medvode potekala v prihodnjih mesecih.