Foto: Tina Dokl

V pomoč tudi klicni center

Z začetkom marca je začel delovati klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema.

Brezplačna telefonska številka 080 18 01 je namenjena ljudem, ki imajo težave pri klicih v zdravstveni dom, dostopu do osebnega zdravnika, ginekologa, zobozdravnika ter pediatra, pa tudi vsem tistim, ki jim ne uspe pridobiti informacij o naročanju na pregled, ambulantah za neopredeljene zavarovane osebe in delovanju drugih klicnih centrov ...

Brezplačna telefonska številka 080 18 01 je namenjena ljudem, ki imajo težave pri klicih v zdravstveni dom, dostopu do osebnega zdravnika, ginekologa, zobozdravnika ter pediatra, pa tudi vsem tistim, ki jim ne uspe pridobiti informacij o naročanju na pregled, ambulantah za neopredeljene zavarovane osebe in delovanju drugih klicnih centrov, prav tako bo klicni center namenjen podpori oziroma preusmeritvi klicev na sistem in podpori pri digitalni aplikaciji zVem.

Kot je pojasnil minister za zdravje Danijel Bešič Loredan, je klicni center nastal na pobudo vladne medresorske skupine kot odziv na klicno nedostopnost zdravstvenega sistema. »Ključno je, da se bo v klicnem centru zmeraj nekdo oglasil,« je dejal minister in dodal, da bodo na ta način od ljudi dobili informacije, kam so klicali, kdo se jim na telefon ni javil in na kateri točki sistem torej ne deluje. Kot je še poudaril, klicni center nikakor ne nadomešča številke 112 niti ni namenjen izdajanju receptov in napotnic. »Cilj je, da se ljudem, ki pokličejo, nekdo oglasi in jim pomaga.«

Klicni center, ki ga vzpostavljajo postopoma kot pilotni projekt, bo v prvi fazi s pomočjo usposobljenih operaterjev nudil splošno pomoč in podporo pri urejanju administrativnih in organizacijskih vprašanj uporabnikov, v drugi fazi pa bo cilj avtomatizirati postopke odgovarjanja na vprašanja. Delo namreč nadaljuje tudi Delovna skupina za dostopnost in enakopravnost do zdravstvenih storitev, v katero so vključeni Zveza organizacij pacientov Slovenije, Zdravniška zbornica Slovenije, ZZZS, Nacionalni inštitut za javno zdravje in Ministrstvo za zdravje in si je za eno od glavnih nalog zastavila vzpostavitev enotnega državnega klicnega centra, katerega končni cilj so vse informacije na enem mestu.

Klicni center deluje ob delavnikih med 9. in 16. uro. Pilotni projekt, ki bo trajal predvidoma dva meseca, financira Ministrstvo za zdravje. Za izvajanje storitve klicnega centra je bil izbran najugodnejši ponudnik, družba Telekom, s ponudbo v višini 38.900 evrov.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / sreda, 4. maj 2016 / 14:50

Slavila ekipa vodnikov reševalnih psov iz Kranja

Kranj – Na vaji ekip vodnikov reševalnih psov, ki se je pod okriljem Mednarodne organizacije reševalnih psov konec aprila odvijala v češkem Žatcu, je ekipa Kluba vodnikov reševalnih psov Kranj osvo...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 28. november 2006 / 06:00

Supermodel in lepa soseda

Zmagovalka lepotnega natečaja Supermodel Slovenije 2006 je postala 20-letna Ljubljančanka Lea Plut, v Mariboru pa bodo že devetič izbrali Lepo sosedo.

Prosti čas / torek, 28. november 2006 / 06:00

Renaultove posebne spletne strani

Renault ob posebnih priložnostih predstavi posebne spletne strani. Na minuli avtomobilski razstavi v Parizu razstavljeni Twingo Concept je ob hkratnem poslušanju glasbe na ogled na www.twingoconc...

Prosti čas / torek, 28. november 2006 / 06:00

Škoda dosegla magičnega pol milijona

Leto 2006 bo za češko Škodo Auto zapisano v zgodovino kot rekordno: že 20. novembra je proizvodnja avtomobilov presegla lansko, ki je v celem letu znašala 494.637 vozil. Le dva dni kasneje so pre...

Prosti čas / torek, 28. november 2006 / 06:00

Goodyear dobil pomoč za raziskave

Evropska Komisija je dodelila Goodyearju večjo denarno pomoč za raziskave in razvoj, da bi podprla iniciativo podjetja za razvoj avtoplašča z ultra nizkim kotalnim uporom z okolju prijaznimi...

Prosti čas / torek, 28. november 2006 / 06:00

Veliki majhni delci

Pranje avtomobilov s sredstvi, ki vsebujejo nano delce, izboljša zaščito pred umazanijo in poškodbami.