»Vzem'te si cajt za Radolco«
... je glavno sporočilo novega promocijskega videospota, s katerim Radovljičani to poletje Slovence vabijo v svoje mesto – mesto čokolade, muzejev, odlične kulinarike, pestrega kulturnega dogajanja in številnih dogodivščin. Promocijski video, ki ga še do konca tega tedna lahko vidimo v oglasnih blokih javne televizije, si je zamislil domačin Petja Kogovšek, glavno vlogo v njem pa ima prepričljivi Boštjan Smukavec - Bifti.
»Petnajst sekund za Radolco? Krasen trg, muzika celo poletje, imamo muzeje, galerije, oštarije ... Pa ne moreš tega tako hitro povedat'! Nemogoče!« se ob navdihujočem glasbenem ritmu basista Anžeta Langusa - Dagija, prav tako Radovljičana, za glavo drži Boštjan Smukavec - Bifti, tokrat v vlogi zvezde TV-spota na slikovitem Linhartovem trgu.
Na Turizmu Radovljica so si ga zamislili, da z njim v mesto in okolico privabijo goste iz vse Slovenije. »Osrednje sporočilo predstavlja kratek igrani video spot, ki Radovljico predstavlja kot mesto s pestro ponudbo kulture, muzejev in kulinarike, za katero si je treba vzeti čas. Namenjen je torej vsem, ki radi odkrivajo mesta, kulturo, prireditve, dogajanje, kulinariko,« je pojasnila Blanka Grašič z zavoda Turizem in kultura Radovljica.
Kratek promocijski video s pomenljivim naslovom Radovljica, vzem'te si cajt je tako med 10. in 23. majem mogoče zaslediti v oglasnih blokih Televizije Slovenija. Oglaševalska akcija s promocijskim videom pa poteka tudi na omrežjih Facebook in Youtube, na kanalu VisitRadol'ca. Z enakim sporočilom se pridružuje še radijski oglas, je še povedala Grašičeva. »V drugi polovici maja ga lahko poslušate na različnih radijskih postajah.«
Prihodnji mesec pa načrtujejo lansiranje še enega promocijskega spota, v katerem bodo v ospredje postavili raznoliko ponudbo športnih doživetij v naravi, ki jih omogoča destinacija Radovljica.
Promocijski video Radovljica, vzem'te si cajt je bil posnet na Linhartovem trgu. Režijo in scenarij zanj je pripravil domačin, Radovljičan Petja Kogovšek, tudi znani Koreninc iz skečev. Njegov je tudi izbor ekipe, to so fantje, s katerimi tudi sicer največkrat dela. Kot je povedala Grašičeva, so prav s to ekipo pred časom že naredili video za priljubljene jesenske Okuse Radol'ce, z njimi pa sodelujejo tudi pri promocijskem spotu za aktivnosti v naravi.
V ekipi sodelujeta producent Matjaž Valentar (Webshocker) in snemalec Jure Niedorfer (The Mine), glavno vlogo je, kot že omenjeno, odigral Boštjan Smukavec - Bifti, v spotu pa je nastopil tudi glasbenik Anže Langus - Dagi, ki je za videospot odstopil tudi svojo avtorsko glasbo.
Sredstva za promocijsko kampanjo je javni zavod Turizem in kultura Radovljica pridobil z uspešno prijavo na Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji, ki ga je v začetku leta objavila Slovenska turistična organizacija.