Lokalno dostopnejše tudi za domačine
Bohinjska Bistrica – Da bi še spodbudili povpraševanje po lokalnih in izdelkih oziroma pridelkih in omogočili lažji dostop do njih ne le turistom, ampak tudi domačinom, so se v Bohinju odločili, da lahko tudi tamkajšnji občinski zavod za turizem opravlja dejavnost prodaje lokalnih izdelkov in pridelkov. V Bohinju so prepričani, da je za prihodnost ključno povezovanje turizma in kmetijstva, kar so poudarili tudi v spomladi sprejeti strategiji za razvoj kmetijstva, na eni od zadnjih sej pa so s tem namenom še spremenili odlok o javnem zavodu Turizem Bohinj. V okviru zavoda sicer že deluje Center za kakovost destinacije Bohinj, ki izvaja tudi aktivnosti, povezane s promocijo in krepitvijo znamke KTZ Bohinjsko/From Bohinj. Z certifikatom Bohinjsko/From Bohinj, ki zagotavlja visoko kakovost in geografsko poreklo, sicer nagrajujejo pridelke, kulinarične izdelke, jedi in pijače, izdelke domače in umetnostne obrti ter izdelke sodobnega in industrijskega oblikovanja.