Za božič imajo Nemci najraje kavkaško smreko
Nemška turistična organizacija (DZT) je decembra povabila na virtualno medijsko predstavitev.
Nemčija letos virtualno (1)
Nemška turistična organizacija (DTZ) za slovensko območje vsako leto pripravlja različne akcije in promovira svojo deželo skozi številne kampanje.
Nemčija vsako leto gosti tudi GTM Germany Travel Markt oziroma t. i. workshop za incoming turizem – delavnico za predstavitev atraktivnih turističnih storitev in ponudbe znotraj Nemčije za tiste, ki jo obiščejo, ali neke vrste sejem, ki je v prvi vrsti namenjen kupcem oziroma turističnim agencijam zunaj Nemčije. Na GTM povabijo tudi turistične novinarje tako rekoč z vsega sveta.
Letošnji GTM je zaradi prisotnosti novega koronavirusa odpadel, preselil se je na splet.
Na tokratni medijski predstavitvi, ki je potekala virtualno, vodila pa jo je vodja predstavništva Nemške turistične organizacije pri nas Maja Horvat, pa smo se dotaknili številk, podatkov in dejstev. Horvatova nam je predstavila tudi nekatere marketinške kampanje, med katerimi je bila v zadnjih dneh decembra zagotovo najbolj aktualna spletna kampanja #GermanyXmas oziroma nemški božič.
Interaktivnost spletne medijske predstavitve je tu prišla še bolj do izraza. Reševali smo božični kviz, v katerem smo izvedeli, da v Nemčiji ta čas lahko naštejemo v domovih več deset milijonov božičnih drevesc, najbolj priljubljena pa je kavkaška smreka, ki jih uvozijo kar dobra dva milijona. Precej denarja namenijo tudi božičnim darilom, a njihove letošnje želje so se precej razlikovale od lanskih. Niso se toliko zadrževali v segmentu parfumerije in kozmetike, bolj sta jih zanimala prosti čas in tisto, kar potrebujejo za svoje hobije, večina pa je izrazila željo, da bi božič preživela z družino. Lani so v Nemčiji izdelali – verjeli ali ne – 151 milijonov čokoladnih Božičkov; kar se medenjakov, medenih kolačev in t. i. piškotov printen tiče, pa lahko govorimo o tonah. Lani so jih izdelali kar dobrih 86 ton. Njihova tradicionalna jed za božič je pečena gos, znani so pa tudi po svojem kuhanem vinu (Glühwein). V kuhi tega zanje skoraj čarobnega napitka pripravljajo prava tekmovanja in recepte skrbno skrivajo – in spet lahko govorimo o milijonih litrov popitega tega sicer bolj prazničnega napitka na leto.
Do konca letošnjega decembra pa lahko s pomočjo spleta tudi vi pobegnete v praznično Nemčijo. Ker prava potovanja do nadaljnjega niso mogoča, vas spletni lokalni vodič Tobias vabi, da se z njim sprehodite po virtualnem prazničnem sejmu, odkrijete skrivnosti nemške praznične tradicije, rešite zabavne naloge in se potegujte za čudovite nagrade. (Se nadaljuje)