Stari most nad železniško postajo v Radovljici so v petek podrli. Dostop do pokopališča je urejen čez Linhartov trg, ki je v času do izgradnje novega mostu odprt za promet.

Stari most nad železnico že porušili

V petek so v sklopu rekonstrukcije gorenjske železniške proge porušili stari most nad radovljiško železniško postajo. Novega bodo po načrtih zgradili do sredine prihodnjega leta, ko bodo obnovljeno progo odprli za promet.

Na območju železniškega postajališča Radovljica sta ob tem predvideni prestavitev potniškega perona na južno stran proge in sočasna odstranitev obstoječega stopniščnega objekta. Ob novem južnem peronu nameravajo Slovenske železnice zgraditi parkirišče P+R, občina pa sočasno urediti obstoječe manjše parkirišče na severni strani železniške proge.

Radovljica – Stari most nad radovljiško železniško postajo so v petek porušili, na njegovem mestu pa bodo do sredine prihodnjega leta zgradili novega. Na območju železniškega postajališča Radovljica je ob tem v sklopu obnovitvenih del načrtovana še prestavitev potniškega perona na južno stran proge, obstoječi stopniščni objekt pa bodo odstranili. Ob novem peronu nameravajo Slovenske železnice zgraditi tako imenovano parkirišče P+R, občina pa bo sočasno uredila obstoječe manjše parkirišče na severni strani železniške proge.

Dela potekajo v sklopu skoraj sto milijonov evrov vredne investicije države v obnovo odseka gorenjske železnice od Kranja do Lesc, ki bo po načrtih zaključena v juniju prihodnje leto, načrtovali pa so jo za čas, ko je proga tudi sicer zaprta zaradi obnove železniškega predora Karavanke.

Že v prvi fazi bosta na odseku v občini Radovljica obnovljeni še postajališči v Globokem in Otočah, sicer pa se investitor ministrstvo za infrastrukturo, najprej osredotoča na dela na sami progi, ki jih je mogoče izvesti samo ob njenem popolnem zaprtju.

Na odseku med Kranjem in Lescami bodo tako dvajset kilometrov železniške proge nadgradili v skladu z evropskimi standardi, opravili celotno sanacijo spod­njega in zgornjega ustroja proge, kar pomeni, da bodo uredili brežine, odvodnjavanje, nove tampone, v celoti bo zamenjana tako imenovana gramozna greda, novi bodo pragovi in tirnice. Ob progi bo nameščen nov vod za signalnovarnostne naprave, na novo bodo postavili tudi skupaj 4,5 kilometra železniške protihrupne ograje. Sanirana bosta predora Globoko in Radovljica, v sklopu projekta pa bodo ukinili dva nivojska prehoda in uredili povezovalne ceste v Podnartu in Zalošah, kjer bo zgrajen nov podvoz.

V sklopu projekta, ki ga vodi država, bo del investicij izvedla tudi Občina Radovljica. Kot je povedal župan Ciril Globočnik, bo občina za nadgradnjo projekta obnove železnice namenila še okoli šest milijonov evrov, za kar se bo tudi zadolžila. Tako bo občina v Podnartu sodelovala pri ukinitvi štirih nivojskih prehodov čez železniško progo v naseljih Ovsiše, Podnart in Zaloše, izgradnji novih podvozov za promet osebnih in tovornih vozil ter peš promet v Podnartu in Zalošah, izgradnji nadomestnega cestnega priključka do dveh objektov v Podnartu in nadomestne makadamske javne poti na območju Zaloš.

V navezavi z obnovo železnice bo stekel tudi projekt kolesarske povezave med upravnim središčem Radovljica in železniško postajo v Lescah, ki zajema ureditev manjkajočih odsekov, in sicer najprej izgradnja obojestranske ločene kolesarske steze in pločnika ob regionalni cesti med krožiščem z Gorenjsko cesto in krožiščem z Boštjanovo ulico. V tem okviru bosta izvedena dva preboja za ločeno vodenje pešcev in kolesarjev skozi železniški nadvoz, kar pomeni izvedbo dveh manjših predorov na obeh straneh ceste pod železniško progo. V drugem delu sledi ureditev obojestranskega pomožnega kolesarskega pasu in pločnika na Železniški ulici.

Nadgradnjo preostalih odsekov gorenjske proge od Ljubljane do Jesenic, vključno z izgradnjo novih podvozov ob leški in žirovniški železniški postaji, načrtujejo šele v drugi fazi.

Zaradi prekinjene prometne povezave na Cesti svobode je do pokopališča v Radovljici za vsa vozila, razen za tovorna, promet urejen skozi staro mestno jedro Radovljice, so pojasnili na radovljiški občinski upravi.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Bohinj / torek, 24. april 2007 / 07:00

Doma še ne gradijo

Srednja vas v Bohinju – Gradnja doma za starejše občane Sveti Martin v Srednji vasi se še ni začela, čeprav naj bi bil dom po načrtih že pod streho, kot je povedal tamkajšni župni...

Objavljeno na isti dan


Šport / ponedeljek, 15. julij 2019 / 21:27

Umrl je alpinist Janez Svoljšak

Iz Planinske zveze Slovenije so sporočili, da je na odpravi v Pakistanu danes umrl vrhunski alpinist Janez Svoljšak iz Škofje Loke, član Alpinističnega odseka PD Kranj.

Gospodarstvo / ponedeljek, 15. julij 2019 / 21:20

Gorenjsko želijo bolj povezati

To je eden od načrtov Regionalne razvojne agencije Gorenjske – BSC Kranj, ki jo bo tudi v naslednjih štirih letih vodil dosedanji direktor Rok Šimenc.

Gospodarstvo / ponedeljek, 15. julij 2019 / 21:19

Kmetijam državna zemljišča

V razpravi o spremembah kmetijske zemljiške politike je bilo največ pripomb na prednostni vrstni red pri nakupu kmetijskih zemljišč in na predlog, da bi velikim zakupnikom (podjetjem) postopno zmanjša...

GG Plus / ponedeljek, 15. julij 2019 / 21:19

Ciril se je že drugič upokojil

Ciril Šavs z Jezerskega je zadnji petek v juniju ob devetih zvečer še zadnjič zaklenil vrata tamkajšnjega zbirnega centra za odpadke in se dokončno upokojil. Delo na Remontu, kot Jezerjani imenujejo z...

Zanimivosti / ponedeljek, 15. julij 2019 / 21:18

Krvavška konjenica pod Storžič

Konjeniško društvo Krvavec Cerklje je na prvo julijsko soboto organiziralo tradicionalni, že dvaindvajseti Pohod krvavške konjenice. Udeležilo se je je 141 konjenikov, med njimi je bilo 42 žensk.