Prostofer tudi v Železnikih
Številnim občinam, ki že omogočajo brezplačne prevoze starejših, se pridružujejo tudi Železniki.
Železniki – »Z vključitvijo v projekt Prostofer želimo pomagati starejšim, ki težje pridejo predvsem do zdravnika pa tudi po kakšnih drugih opravkih,« je minuli torek, ko je Občina Železniki uradno pristopila k Prostoferju, poudaril župan Anton Luznar. Občina je za potrebe projekta, ki povezuje starejše, ki potrebujejo prevoz, in prostovoljne voznike, najela električni avto. Miha Bogataj, direktor zavoda Zlata mreža, pod okriljem katere poteka projekt, je že izvedel usposabljanje šestih voznikov, ki so se javili za izvajanje prevozov. Ti bodo možni z 12. oktobrom, v klicnem centru pa se uporabniki že lahko dogovorijo za rezervacijo termina.
Tisti, ki bi potrebovali prevoz, morajo sicer vsaj tri dni prej poklicati na brezplačno številko 080 10 10, ki je na voljo vsak delavnik med 8. in 18. uro. V klicnem centru bodo zabeležili njegove podatke in lokacijo prevoza. Po najavi bodo obvestili prostovoljnega voznika in to sporočili uporabniku. Vozniki, ki bodo električni avto prevzemali na lokaciji polnilnice v naselju Na Kresu, bodo prevoze opravljali od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro, izjemoma pa se lahko dnevi in ure tudi prilagodijo potrebam uporabnikov. Prevozi bodo brezplačni in bodo namenjeni tistim starejšim, ki ne vozijo sami, nimajo sorodnikov in imajo nizke mesečne dohodke pa tudi slabše povezave z javnimi prevoznimi sredstvi. Prostofer jim bo omogočil lažjo dostopnost do zdravstvenih in javnih ustanov, trgovinskih centrov ...
Železniki so sicer 43. slovenska občina, ki je uvedla projekt za večjo mobilnost starejših, konec oktobra pa naj bi potekal v že več kot petdesetih občinah, je napovedal Bogataj. Župan pričakuje, da bo Prostofer lepo zaživel tudi v Železnikih in da bodo starejši uporabljali brezplačne prevoze. Vesel je tudi odziva voznikov, upa, da se jim bo sčasoma pridružil še kakšen. Oba z Bogatajem sta ugotavljala, da so kakšnega prostovoljca verjetno odvrnile tudi razmere, povezane s koronavirusom. »Idealno bi bilo, da bi imeli deset voznikov, da ne bi bili preobremenjeni in da bi eden prišel na vrsto največ dvakrat na mesec,« je pojasnil Bogataj.