Domelovo znanje je vgrajeno tudi v povsem novi Volkswagnov ID.3. Z njim sta se zapeljala tudi predsednik uprave Domel Holdinga Matjaž Čemažar in sodelavka iz marketinga Romana Lotrič.

Domel predstavil svoj ponos

Domel je na letošnji prodajni konferenci predstavil tudi različne izdelke, v katere so vgrajeni njihovi motorji ali komponente: od baterijske vrtne opreme do električnih vozil. Na e-mobilnost in baterijsko gnane aplikacije se bodo osredotočali tudi v prihodnjih letih.

Soriška planina – Tako kot vsako leto je železnikarski Domel tudi letos pripravil prodajno konferenco, le da so jo tokrat iz spomladanskega morali prestaviti na jesenski čas, spremenili pa so še lokacijo, saj je potekala minuli petek na Soriški planini. Predstavili so rezultate preteklega dela in se predvsem posvetili usmeritvam v prihodnosti. »Letos smo več poudarka dali strategiji, poleg tega pa želimo predstaviti izdelke, v katere so vgrajeni naši motorji, v prvi vrsti našim zaposlenim – sodelavcem v prodaji in razvoju, da vidijo končne aplikacije v živo in jih tudi preizkusijo,« je dejal predsednik uprave Domel Holdinga Matjaž Čemažar in poudaril, da gre za aplikacije, vgrajene v res lepe izdelke, česar se marsikdaj ne zavedajo dovolj in so na to premalo ponosni.

Na konferenci so največ pozornosti posvetili njihovi produktni platformi. Kot je pojasnil Čemažar, se največje spremembe odvijajo na avtomobilskem trgu, saj starejše generacije izdelkov nadomeščajo z novimi inovativnimi rešitvami za področje e-mobilnosti in baterijsko napajanimi aparati v segmentu vrtne opreme in ročnih orodij. Konferenco so tako sklenili prav s predstavitvijo izdelkov iz naslova elektrifikacije ročnih orodij, vrtne opreme in e-mobilnosti, kjer so vgrajeni njihovi elektromotorji ali komponente.

Veliko pozornosti so pritegnila električna vozila – poleg golfa iz Domelovega voznega parka še Audijev športni terenec e-tron in Volkswagen ID.3, ki prihaja na trg. Prvi električni avtomobil Audija je navzočim predstavil Damjan Šušteršič, vodja te znamke v Avtohiši Vrtač, povsem novega ID.3, ki je v Slovenijo šele dobro prišel in jih je ta čas samo šest, pa Andrej Hrastar iz Volkswagnovega centra mobilne prihodnosti ID. Hub. Direktor prodaje in marketinga v Domelu Jaka Kavčič je povedal, da je v VW ID.3 vgrajena četrta generacija e-kompresorja, ki ga poganja Domelov elektromotor, v e-tronu imajo določene komponente za manjšo vodno črpalko, v električnem golfu pa je tretja generacija kompresorja za klimatsko napravo.

Navzoči so električna vozila z veseljem preizkusili, po planini pa so se zapeljali tudi z Domelovimi testnimi električnimi kolesi. Na tem projektu po besedah razvojnika Andraža Štefančiča delajo tri leta. Letos je luč sveta ugledal nov pogon. Gre za enega najbolj kompleksnih Domelovih produktov. Štefančič je nanj zelo ponosen, saj je po primerjalnih testih vzdržljivosti v vrhu, hkrati pa gre za enega izmed najmočnejših pogonov.

Popeljati se je bilo možno tudi z električnim skuterjem in skirojem, poleg tega pa ogledati še prikaz uporabe električne žage in kosilnice. »Ob e-mobilnosti je drug današnji poudarek na baterijskih aplikacijah. Večinoma smo prisotni na vrtni opremi, imamo dve močni blagovni znamki Stihl in Husqvarna. To je zelo dobra iztočnica tudi za prihodnjo rast,« je dejal Čemažar. Konference se je sicer udeležil tudi predstavnik zastopstva za Stihl Janez Lotrič s Kokrice pri Kranju.

»Poudarek prodajne konference je bil, kako vidimo Domel v naslednjih petih letih. Fokus je na baterijsko gnanih aplikacijah, zato smo v to usmerili tudi predstavitev. Vsak predstavljeni izdelek ima vgrajen delček ali pa večji del Domelovega znanja, odvisno od aplikacije. To je naš ponos, ki ga lahko pokažemo z velikim veseljem,« je dejal Jaka Kavčič.

V predstavitev so sicer zajeli celotni Domelov program: segment sesalnih enot, ki ostaja močan Domelov steber, saj z njimi dosegajo tretjino prodaje, laboratorijsko opremo, program ventilatorjev ... Lani so po besedah Čemažarja dosegli planiranih 150 milijonov evrov prodaje. »Tudi letošnje leto bo v teh obsegih. Trenutno kaže, da bomo realizirali 95 odstotkov plana,« je še razložil.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / ponedeljek, 12. februar 2024 / 09:28

Mreža organiziranega prostovoljstva

Nevladna okoljska organizacija Alpe Adria Green je nedavno predstavila projekt organiziranega prostovoljstva v občini Jesenice. Projekt sta predstavila Tony Mlakar in Jasna Sarhatlič iz Alpe Adria Gre...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / sreda, 30. oktober 2013 / 07:00

Kosovelove Zbrane pesmi

»Vse je ekstaza, ekstaza smrti! Zlati stolpovi zapadne Evrope, kupole bele – (vse je ekstaza!) – vse tone v žgočem, rdečem morju; sonce zahaja in v njem se opaja tisočkrat mrtvi evropski č...

GG Plus / sreda, 30. oktober 2013 / 07:00

Napisal je knjigo o domači vasi

Ivan Križnar je kroniko o domači vasi naslovil s preprostim naslovom Delnice – Deunce, kot pravi pa je bil njegov namen, da piše o preteklih rodovih in posameznikih pa tudi o dogodkih po osamosvojitvi...

Bohinj / sreda, 30. oktober 2013 / 07:00

Umetniki zavzeli Bohinj

Na peti likovni koloniji Kristal je sodelovalo 25 umetnikov iz Avstrije, Srbije, Ukrajine, Italije, Rusije, Hrvaške in Slovenije.

Nasveti / sreda, 30. oktober 2013 / 07:00

Grad v obliki ključa

Jesenska sobota. Prijatelji iz Radovljice k prijateljem iz občine Rače - Fram. Prelestno dopoldne ob sprejemu na grajskem dvorišču. Strokovna razlaga. Renesančni nižinski dvorec, prva listina o gra...

Nasveti / sreda, 30. oktober 2013 / 07:00

Zaledje Soške fronte

Bogatin (1977 m) in Mahavšček (2008 m) - Bohinj, gorenjski turistični biser, izhodišče za številne vzpone v Julijske Alpe je bil v času prve svetovne vojne vojno zaledje Soške fronte oz. prehodni pas...