Obisk pošte le, če je nujno
Da bi bilo osebnega stika z dostavljavci čim manj, bodo tudi priporočena pisma vlagali v hišne predalčnike.
Pošta je pozvala spletne trgovce, da kupce usmerjajo na spletna plačila in se izognejo plačilu po povzetju, povratnici, podpisu naslovnika. Pri paketih bodo stranke pozvali, naj jih prevzamejo denimo pri vhodu v stavbo, pred garažo ali pa naj izberejo dostavo v paketomat.
Kranj – Pošta Slovenije je, da bi zaščitila zdravje dostavljavcev in zaposlenih na okencih ter tudi občanov, z včerajšnjim dnem prilagodila izvajanje nekaterih svojih storitev. Tako pozivajo občane, naj obiščejo pošto le, če je to nujno. Na pošti je lahko sočasno le toliko strank, kolikor je delujočih poštnih okenc. »Ob tem naj stranke upoštevajo priporočeno medsebojno razdaljo. Če bodo vsa okenca zasedena, Pošta Slovenije stranke prosi, da počakajo pred vhodnimi vrati poslovalnice, da pridejo na vrsto,« so poudarili.
Da bi bilo osebnega stika z dostavljavci in obiska poštnih poslovalnic čim manj, bodo dostavljavci odslej v hišne predalčnike vlagali tudi priporočena pisma.
Za pisma, ki se vročajo po posebnih zakonih (pravdni postopek, kazenski postopek …) in je predpisana osebna vročitev s podpisom naslovnika, bodo dostavljavci v hišnih predalčnikih naslovnikov puščali obvestila o možnosti prevzema pisma na pošti. Največ teh pisem lahko pošta skladno z zakonom v primeru, če naslovnik pisma ne prevzame na pošti, po preteku roka za prevzem na pošti vloži v njegov hišni predalčnik brez potrditve prevzema. Vse prebivalce zato pozivajo, da tovrstnih pisem, če to ni nujno, ne hodijo iskat na pošto, saj jih bodo po poteku roka za prevzem na pošti prejeli v svoj hišni predalčnik.
Si pa bodo, so poudarili na Pošti Slovenije, v teh težkih razmerah prizadevali zagotavljati čim bolj nemoteno delovanje poštnega sistema.