S starimi vozili po stari cesti
Mednarodni gorski preizkus starodobnikov – 23. Hrastov memorial je kljub deževnemu vremenu v Podljubelj privabil šestdeset motoristov na starodobnih motociklih in mopedih.
Podljubelj – Izredno zahteven, 1370 metrov visok prelaz Ljubelj je izzival voznike že od samega začetka motorizacije. Z vzponi, ki na nekaterih ovinkih dosežejo tudi 33 stopinj, predstavlja resnično zahteven test za voznike. Že pred prvo svetovno vojno so tam prirejali znamenite alpske vožnje, ki so se jih udeleževale avtomobilske tovarne. Prve dirke so bile na tej progi leta 1926 in so postale in ostale legenda moto športa vse do leta 1961, ko so cesto zaprli.
Pred 23 leti je Avto-moto društvo Tržič ponovno zbralo moči in izvedlo prvi gorski preizkus starodobnikov, ki se je po legendarnem tržiškem dirkaču Mirku Hrastu poimenoval Hrastov memorial. Letošnji je privabil okoli šestdeset tekmovalcev iz Slovenije, Avstrije in Češke, ki so se s svojimi pred- in povojnimi motocikli, motocikli s prikolicami in mopedi znamke Tomos pomerili v sedmih kategorijah. Tekmovanje je svečano odprl župan Občine Tržič Borut Sajovic, ki je dejal, da je prireditev izjemna zaradi ene najlepših evropskih cest; organizatorjev, ki vložijo dušo in srce v tekmovanje, ter nedvomno tudi gledalcev, ki so kljub slabemu vremenu prišli spodbujat tekmovalce. Direktor prireditve Lado Srečnik pa je poudaril, da je bistvo tekmovanja ravno sklepanje prijateljstev in medsebojno povezovanje ter druženje ljubiteljev starodobnih vozil.
Najboljši čas izven konkurence – 3 minute in 12 sekund – je dosegel Gregor Erman. Med damami so pokale prejele: Nevenka Bečan, Janja Budič, Anka Hrast in Nathalie Selan iz Avstrije. Pokal za originalnost vozila sta prejela Jožef Meglič za predvojni motocikel DKW SB, letnik 1937, in Valentin Novak za povojni motocikel Puch SGSS, letnik 1953. Jožef Meglič je za prej omenjeno vozilo prejel še pokal za najstarejše vozilo. Plaketo za najstarejšega voznika si je prislužil 79-letni Franc Kapus, plaketo za najboljši čas pa Jožef Cerar, ki je z motorjem NSU Max 300, letnik 1956, dosegel čas 2 minuti in 48 sekund. Posebno priznanje je prejela ekipa iz Češke.