Spar Slovenija širi trgovsko mrežo
Kranj – Podjetje Spar Slovenija je lani ustvarilo 804 milijone evrov bruto prometa in poslovno leto sklenilo s pozitivnim finančnim rezultatom. Kot so povedali na nedavni predstavitvi rezultatov poslovanja, so lani z odprtjem hipermarketa v Idriji odprli že svojo 101. trgovino v mreži trgovin Spar in Interspar. Prodajno mrežo so lani še dodatno okrepili z odprtjem šestih franšiznih trgovin v Sloveniji, skupno so jih ob koncu leta imeli že enaindvajset. Prenovili so dve trgovini in restavracijo, januarja lani pa so odprli tudi spletno trgovino, v kateri zdaj ponujajo že več kot 17 tisoč izdelkov za vsakdanjo rabo. Pod lastnimi znamkami ponujajo več kot 4300 izdelkov, med katerimi pomemben delež predstavljajo slovenski izdelki, označeni z oznako Slovenija, moja dežela. V nekaterih izdelkih blagovne znamke Spar so zmanjšali količino soli in sladkorja, hkrati pa so sprejeli še nove zaveze, ki jih bodo morali izpolniti do leta 2020. Letos načrtujejo največ novosti v ponudbi ekološko pridelanih živil, pri izdelkih lastne blagovne znamke, pri izdelkih Spar To Go in izdelkih za kupce s posebnimi prehranskimi potrebami.