Ostali brez bančne poslovalnice
S prvim marcem je svoja vrata zaprla poslovalnica Gorenjske banke v Gorenji vasi, kar je sprožilo veliko nejevolje pri strankah. K ponovnemu premisleku glede zaprtja je Gorenjsko banko pozvala tudi občina, a brez uspeha.
Gorenja vas – »Informacija o zaprtju poslovalnice je izzvala negativne odzive, stranke jo razumejo kot enostransko spremembo v partnerskem odnosu. Prosimo, da zaprtje še enkrat preučite,« je Gorenjsko banko z dopisom pozvala Občina Gorenja vas - Poljane. Iz Gorenjske banke so odgovorili, da odločitev o zaprtju ni bila lahka, sprejeli pa so jo na podlagi temeljitega premisleka in podrobnih analiz. »Digitalizacija in uvedba sodobnih bančnih poti že nekaj časa postavlja pod vprašaj upravičenost posameznih poslovalnic, saj je večina storitev prek elektronskih poti na voljo ves čas. Racionalizacija poslovne mreže terja, da manj obremenjene poslovalnice združimo in s tem optimiziramo stroške,« so razložili na Gorenjski banki.
Predvsem starejšim občanom je digitalizacija bančnih računov povsem tuja, ob tem opozarjajo na občini. »Razumemo, da se področje bančništva spreminja in da večina storitev prehaja v digitalizirano obliko, a za starejšo populacijo, za katero je računalnik prej ovira kot pripomoček, ukinitev bančnega okenca predstavlja nepremostljivo oviro.« Na Gorenjski banki so zato pojasnili, da se ob vsaki spremembi trudijo, da na območju delovanja njihovih poslovalnic poskrbijo, da lahko stranke večino manj kompleksnih finančnih storitev nemoteno uporabljajo tudi v prihodnje. Tako so v Gorenji vasi posodobili bankomat in poleg dviga gotovine omogočili tudi plačilo položnic, prav tako naj bi bil v prihodnje mogoč tudi polog gotovine. Na bančnih karticah so povišali limite za dvig gotovine na bankomatih in nakupe na POS-terminalih, osebne račune pa bo mogoče spremeniti v bančni paket, ki ponuja možnost sodelovanja z osebnim bančnikom oziroma osebnim svetovalcem in torej urejanje finančnih zadev tudi na daljavo.