Bohinjsko vse bolj prepoznavno
Kolektivna blagovna znamka Bohinjsko/From Bohinj, ki deluje pod okriljem Turizma Bohinj, se širi tudi na področje namestitev in doživetij, združuje pa že 64 lokalnih ponudnikov s 354 izdelki in storitvami.
Bohinj – Ko se je leta 2013 začela zgodba kolektivne blagovne znamke Bohinjsko/From Bohinj, si niti najpogumnejši niso predstavljali takšnega uspeha. Po začetnem spodbujanju in vabljenju ponudnikov k pridobitvi znamke, je danes znamka, ki jo upravlja Turizem Bohinj in združuje že 65 lokalnih ponudnikov, ki skupaj ponujajo že 354 izdelkov in storitev – od kulinaričnih, rokodelskih in industrijskih izdelkov do storitev turističnega prenočevanja in doživljanja.
Po besedah Jane Vilman iz Centra za kakovost na Turizmu Bohinj pridobitev blagovne znamke Bohinjsko sodelujočim zagotavlja pomoč pri razvoju izdelkov, brezplačno grafično opremo in pomoč pri kreiranju novih idej za povezovanje in razvoj skupnih produktov ter njihovi promociji. »Naloga ponudnikov je, da skrbijo za kakovost. Izdelki so podvrženi ocenjevanju zunanje komisije, kar zagotavlja kakovost, zbrani so v katalogu, ki je dostopen tako prebivalcem kot obiskovalcem. Znamka se je že dobro uveljavila, za kar je zaslužno predvsem lokalno prebivalstvo, ki jo je vzelo za svojo.« Veliko priznanje je blagovna znamka prejela pred kratkim tudi s priznanji za izvirne gastronomske in kulinarične spominke v Alpski turistični regiji. Med 41 prijavljenimi izdelki je bilo izbranih dvajset izdelkov, med njimi pa kar 16 izdelkov blagovne znamke Bohinjsko.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
