Urška Stanovnik

Vedno na voljo za pomoč

Univerzitetna diplomirana psihologinja Urška Stanovnik kot menedžerka za srečo zaposlenih že skoraj leto dni skrbi za dobro vzdušje v škofjeloškem podjetju Optiweb, ki sodi med vodilna slovenska podjetja na področju izdelave spletnih strani in spletnih trgovin ter digitalnega marketinga.

Vaš poklic prištevajo med poklice prihodnosti – koliko je ta poklic ta čas razširjen v Sloveniji oziroma kdo navadno v podjetjih opravlja to nalogo?

"V Sloveniji vsekakor ni razširjen pod tem nazivom, se pa podjetja vedno bolj zavedajo, kako pomembno je zadovoljstvo zaposlenih, saj me vse pogosteje vabijo na konference, predavanja in predstavitve dobrih praks. Je pa lahko ta poklic zapakiran v zelo različnih nazivih in funkcijah; najpogosteje je povezan s kadrovsko službo, seveda pa ne tako, kot smo si jo predstavljali nekoč, se pravi zgolj administrativno, ampak bolj strateško – na eni strani si partner vodje, na drugi pa zaposlenih in si torej most med vodstvom in zaposlenimi."

Kako so vaše sedanje delovno mesto opredelili v razpisu oziroma koga so pravzaprav iskali?

"V bistvu niti ni bilo razpisa, z direktorjem Miho Lavtarjem so naju povezali, ker so vedeli, kaj išče in kaj jaz delam. Takrat delovno mesto ni bilo definirano s tem izrazom, vendar se je Mihu ta izraz zdel primeren glede na delo, ki naj bi ga opravljala. Že od vsega začetka se mu zdi pomembno, da se zaposleni dobro počutijo na delovnem mestu. Tudi vsi prostori so oblikovani tako, da omogočajo dobro počutje. Na ta način se želi razlikovati od konkurence, saj zaposlenim nudi več kot zgolj zaposlitev."

Kakšne so vaše konkretne zadolžitve v podjetju?

"Ne gre samo za to, da bi se ukvarjala s srečo zaposlenih, ampak je moje delo povezano z vsem, kar zadeva kadrovsko stroko – od zaposlovanja oziroma iskanja kadra do tega, kako ga uvesti v podjetje in kako poskrbeti, da dela tisto, v čemer je najboljši. Skrbim tudi za team buildinge pa še vrsto drugih aktivnosti, ki zaposlenim veliko pomenijo, kot je peka palačink, s katerimi jih pričakam že zjutraj, skupne zajtrke, okraševanje prostorov za praznike ... Prav zdaj se z direktorjem pogovarjava, da že dolgo nismo imeli masaže na delovnem mestu."

Srečo je težko meriti – kako pri vas ugotavljate, ali so zaposleni na delovnem mestu srečni in zadovoljni?

"Izjemno pomembno vlogo imajo vodje ekip, ki so vsakodnevno v stiku z zaposlenimi in imajo dober občutek o tem, kaj se v ekipah dogaja. Glede na te informacije potem določamo potrebne aktivnosti. Tako vodje kot zaposlene spodbujamo, da je komunikacija čim bolj transparentna, da lahko ustrezno ukrepamo, če kaj ni v redu."

Kaj je tisto, kar najbolj prispeva k sreči oziroma zadovoljstvu na delovnem mestu?

"Ljudje se 'hranimo' s tem, da se izpolnjujemo in rastemo. Najpomembnejši je torej ta razvojni vidik ter da uživamo v vsem, kar delamo, in napredujemo na svojem področju. Vse ostale strateške aktivnosti pa še doprinesejo k pozitivni klimi."

Zaposleni ste vsi v copatih ...

"To je čisto zaradi občutka domačnosti. Na prvi pogled je videti zelo banalno, a odkar sem enkrat obula copate, si ne predstavljam več, da bi bila ves dan v čevljih."

Srečen oziroma zadovoljen delavec je verjetno tudi bolj zavzet in učinkovit delavec ...

"Zaradi moje funkcije si delo v našem podjetju mnogi napačno predstavljajo. Skupni zajtrki, peka palačink in podobno ne pomenijo, da nihče nič ne dela ter da pri nas ni nobenega stresa in pritiska. Če pogledate okrog sebe, je vse tiho, vsi zavzeto opravljajo svoje delo. Ne gre za to, da mi samo dajemo, nič pa ne zahtevamo v zameno. Delo mora biti opravljeno, in to kakovostno, tudi mi moramo biti v 'zelenih številkah', sicer podjetje ne funkcionira. Tudi mi spremljamo uspešnost, ali projekti prinašajo dobiček – a v zameno za to, da delavci dobro delajo in so pripadni podjetju, jim nudimo čim bolj kakovos­tno delovno okolje."

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Škofja Loka / sreda, 8. maj 2024 / 07:20

Predvidene štiri cone parkiranja

Na aprilski seji občinskega sveta so sprejeli načrt izvajanja občinske parkirne politike. Ta predvideva štiri različne cone parkiranja.

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / četrtek, 12. maj 2016 / 14:47

Alpski večer že to soboto

V soboto, 14. maja, zvečer bo Dvorana Danica v Bohinjski Bistrici ponovno gostila priljubljeni glasbeni dogodek Alpski večer. Tokrat jubilejni – trideseti; in tudi sam Alpski kvintet v tem letu praznu...

Nasveti / četrtek, 12. maj 2016 / 14:46

O ranljivosti

Celovitost človeka je skupek našega telesa, duše (misli, čustva) in duha. Starodavna ljudstva so to združevala, v naši zahodni kulturi pa smo v zadnjih npr. 200 letih poveličevali telo in...

Nasveti / četrtek, 12. maj 2016 / 14:45

Terapevtska obravnava brazgotin

... je obravnava brazgotin, ki nastanejo kot posledica poškodb, opeklin, pooperativnih posegov in poškodb. Cilj terapevtske obravnave brazgotin je zmanjšati preobčutljivost, mehčanje brazgotin, zmanjš...

Kronika / četrtek, 12. maj 2016 / 14:43

V gorah že sedem smrtnih nesreč

S prvim majem so vrata odprle številne planinske postojanke, počasi pa se bliža tudi začetek prave planinske sezone. Podcenjevanje gora je lahko zelo nevarno, kar kaže statistika prvih štirih mesecev,...

Tržič / četrtek, 12. maj 2016 / 14:40

Nazaj k naravi

V Domu Petra Uzarja v Tržiču poleg standardizirane zdravstvene nege za boljše počutje stanovalcev kot komplementarno terapijo uporabljajo aromaterapijo. Po njihovih izkušnjah aromaterapija ugodno učin...