Urška Stanovnik

Vedno na voljo za pomoč

Univerzitetna diplomirana psihologinja Urška Stanovnik kot menedžerka za srečo zaposlenih že skoraj leto dni skrbi za dobro vzdušje v škofjeloškem podjetju Optiweb, ki sodi med vodilna slovenska podjetja na področju izdelave spletnih strani in spletnih trgovin ter digitalnega marketinga.

Vaš poklic prištevajo med poklice prihodnosti – koliko je ta poklic ta čas razširjen v Sloveniji oziroma kdo navadno v podjetjih opravlja to nalogo?

"V Sloveniji vsekakor ni razširjen pod tem nazivom, se pa podjetja vedno bolj zavedajo, kako pomembno je zadovoljstvo zaposlenih, saj me vse pogosteje vabijo na konference, predavanja in predstavitve dobrih praks. Je pa lahko ta poklic zapakiran v zelo različnih nazivih in funkcijah; najpogosteje je povezan s kadrovsko službo, seveda pa ne tako, kot smo si jo predstavljali nekoč, se pravi zgolj administrativno, ampak bolj strateško – na eni strani si partner vodje, na drugi pa zaposlenih in si torej most med vodstvom in zaposlenimi."

Kako so vaše sedanje delovno mesto opredelili v razpisu oziroma koga so pravzaprav iskali?

"V bistvu niti ni bilo razpisa, z direktorjem Miho Lavtarjem so naju povezali, ker so vedeli, kaj išče in kaj jaz delam. Takrat delovno mesto ni bilo definirano s tem izrazom, vendar se je Mihu ta izraz zdel primeren glede na delo, ki naj bi ga opravljala. Že od vsega začetka se mu zdi pomembno, da se zaposleni dobro počutijo na delovnem mestu. Tudi vsi prostori so oblikovani tako, da omogočajo dobro počutje. Na ta način se želi razlikovati od konkurence, saj zaposlenim nudi več kot zgolj zaposlitev."

Kakšne so vaše konkretne zadolžitve v podjetju?

"Ne gre samo za to, da bi se ukvarjala s srečo zaposlenih, ampak je moje delo povezano z vsem, kar zadeva kadrovsko stroko – od zaposlovanja oziroma iskanja kadra do tega, kako ga uvesti v podjetje in kako poskrbeti, da dela tisto, v čemer je najboljši. Skrbim tudi za team buildinge pa še vrsto drugih aktivnosti, ki zaposlenim veliko pomenijo, kot je peka palačink, s katerimi jih pričakam že zjutraj, skupne zajtrke, okraševanje prostorov za praznike ... Prav zdaj se z direktorjem pogovarjava, da že dolgo nismo imeli masaže na delovnem mestu."

Srečo je težko meriti – kako pri vas ugotavljate, ali so zaposleni na delovnem mestu srečni in zadovoljni?

"Izjemno pomembno vlogo imajo vodje ekip, ki so vsakodnevno v stiku z zaposlenimi in imajo dober občutek o tem, kaj se v ekipah dogaja. Glede na te informacije potem določamo potrebne aktivnosti. Tako vodje kot zaposlene spodbujamo, da je komunikacija čim bolj transparentna, da lahko ustrezno ukrepamo, če kaj ni v redu."

Kaj je tisto, kar najbolj prispeva k sreči oziroma zadovoljstvu na delovnem mestu?

"Ljudje se 'hranimo' s tem, da se izpolnjujemo in rastemo. Najpomembnejši je torej ta razvojni vidik ter da uživamo v vsem, kar delamo, in napredujemo na svojem področju. Vse ostale strateške aktivnosti pa še doprinesejo k pozitivni klimi."

Zaposleni ste vsi v copatih ...

"To je čisto zaradi občutka domačnosti. Na prvi pogled je videti zelo banalno, a odkar sem enkrat obula copate, si ne predstavljam več, da bi bila ves dan v čevljih."

Srečen oziroma zadovoljen delavec je verjetno tudi bolj zavzet in učinkovit delavec ...

"Zaradi moje funkcije si delo v našem podjetju mnogi napačno predstavljajo. Skupni zajtrki, peka palačink in podobno ne pomenijo, da nihče nič ne dela ter da pri nas ni nobenega stresa in pritiska. Če pogledate okrog sebe, je vse tiho, vsi zavzeto opravljajo svoje delo. Ne gre za to, da mi samo dajemo, nič pa ne zahtevamo v zameno. Delo mora biti opravljeno, in to kakovostno, tudi mi moramo biti v 'zelenih številkah', sicer podjetje ne funkcionira. Tudi mi spremljamo uspešnost, ali projekti prinašajo dobiček – a v zameno za to, da delavci dobro delajo in so pripadni podjetju, jim nudimo čim bolj kakovos­tno delovno okolje."

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Tržič / sreda, 26. november 2008 / 07:00

Nova streha na muzeju

Tržiški muzej je dobil novo streho, ki je stala blizu 44 tisoč evrov. Dragocene muzejske zbirke ne bodo več ogrožene.

Objavljeno na isti dan


Izleti GG / četrtek, 9. november 2017 / 19:23

Stonske ostrige

Oktobra smo se izletniki Gorenjskega glasa s Kompasom tradicionalno odpravili na obiranje mandarin v dolino Neretve. Smo pa letos tridnevni izlet obarvali tudi z okusi Pelješca in Stona.

Zanimivosti / četrtek, 9. november 2017 / 19:17

Predstavitev knjige Vaški obrazi

Kulturno umetniško društvo Pod lipo Adergas je na Večeru poezije predstavilo knjigo Vaški obrazi avtorja prof. Martina Kadivca iz Britofa ter razstavo ilustracij slikarke Marinke Štern iz Srednje vasi...

Zanimivosti / četrtek, 9. november 2017 / 19:17

Otroci so obiskali poklicne gasilce

Gasilci Prostovoljnega gasilskega društva Voklo so na obisk h kranjskim poklicnim gasilcem pospremili otroke iz domače podružnične šole in vrtca.

Gorenjska / četrtek, 9. november 2017 / 19:16

Neprecenljivo krvodajalstvo

Rdeči križ Slovenije, Območno združenje Kranj se je na petkovi prireditvi v Osnovni šoli Naklo že tradicionalno zahvalilo krvodajalcem za to plemenito dejanje. Kolikokrat so darovali in za...

Jesenice / četrtek, 9. november 2017 / 17:51

Kdo krade vrečke za pasje odpadke

Jesenice – Na eni od sej občinskega sveta na Jesenicah je občinska svetnica Branka Stojanović opozorila, da na Blejski Dobravi ni (dovolj) košev za pasje iztrebke in da lastniki psov nimajo kam odl...