Minister Boris Koprivnikar je Romanu Matjašiču pomagal izpolniti anketo o zadovoljstvu s storitvami Upravne enote Jesenice. / Foto: Gorazd Kavčič

Odzivi strank so dragoceni

Ministrstvo za javno upravo je začelo izvajati pilotni projekt merjenja zadovoljstva uporabnikov upravnih storitev, ki poteka tudi na jeseniški upravni enoti in občini ter Finančnem uradu Kranj.

Jesenice – »Merjenje zadovoljstva strank je za nas izjemno pomembno ne samo zaradi tega, ker razumemo, da smo servis državljanov, ampak zato, ker na ta način tudi pridobivamo informacije, kaj lahko spremenimo in izboljšamo,« je minister za javno upravo Boris Koprivnikar poudaril ob začetku izvajanja pilotnega projekta merjenja zadovoljstva uporabnikov upravnih storitev v več organih, ki so ga v sredo predstavili na Upravni enoti (UE) Jesenice. Cilj polletnega projekta je vzpostaviti sistem koordiniranega, stalnega merjenja zadovoljstva uporabnikov, saj si prizadevajo, da bi bile javne storitve zanje čim bolj dostopne, kakovostne, enostavne in prijazne.

V projektu sodeluje osem organov državne uprave in štiri občine, med njimi tudi že omenjena UE, Finančni urad Kranj in Občina Jesenice. Na njihovih lokacijah so za anketiranje urejeni posebni kotički. Uporabniki lahko izrazijo mnenje na več načinov; poudarek je na uporabi digitalnih tehnologij, možno pa je tudi fizično izpolnjevanje vprašalnikov. Podatke bodo analizirali s pomočjo enotne spletne aplikacije.

Kot je pojasnil minister, na UE že sedaj na dve leti izvajajo zelo poglobljeno ocenjevanje zadovoljstva uporabnikov, na podlagi njihovih odzivov pa tudi ukrepajo. »Ankete, ki jih uvajamo sedaj, so poenostavljene. V pilotnem projektu bomo najprej pogledali, ali sistem deluje, ali je primerljiv. Ko bo šel v splošno uporabo, pa bodo vse ankete tekoče javno objavljene,« je dejal in dodal, da bodo v nadaljevanju k sodelovanju povabili tudi druge državne organe in občine.

Na vprašanje, ali bodo ukrepali zoper uslužbence, nad katerimi bi se stranke pritoževale, je minister odvrnil, da so ukrepali že do sedaj: »Tudi odpustili smo že koga, a ne samo zato, ker je bila stranka nezadovoljna, ampak če se je uradnik neprimerno, nekorektno in nestrokovno obnašal do njih.«

Načelnica Alenka Burnik meni, da njihovi uslužbenci ne bodo delali nič drugače kot doslej. »UE Jesenice ima dolgo tradicijo merjenja kakovosti zadovoljstva strank, prvo anketo smo sami naredili že leta 1997,« je razložila in dodala, da so stranke sicer zadovoljne z njihovimi storitvami. »Zavedamo se, da so njihovi odzivi izjemno dragoceni za še boljše delovanje,« je dejala. Opaža, da stranke zelo cenijo osebni stik, pa čeprav bi marsikatero storitev lahko s pomočjo sodobne tehnologije opravile kar od doma.

Jeseniški župan Tomaž Tom Mencinger je poudaril, da so njihov cilj predvsem zadovoljni občani in občanke, čeprav že sedaj skrbijo, »da so storitve operativno in časovno hitro opravljene«. Kljub temu si želi, da bi ankete in njihova analiza prinesle kakšno novo priporočilo za še boljše delo.

Po predstavitvi projekta je minister z enim od naključnih uporabnikov UE Jesenice Romanom Matjašičem izvedel anketiranje. »Izpolnjevanje ankete je enostavno, tudi za starejše bo, ker ni veliko vprašanj. Na upravni enoti sem velikokrat, a nimam nobenih pripomb,« je dejal Jeseničan.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / sobota, 16. junij 2018 / 10:56

Po pomoč so prihajali od vsepovsod

Z Aniko sva se spoznali pred več kot petnajstimi leti. Nekoč sem jo povabila na radio. A ne zato, da bi verjela v to, kar je počela, temveč zato, ker sem na njen račun slišala veliko pozitivnih zgo...

Objavljeno na isti dan


Splošno / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Obletnica reševanja s helikopterjem

Emil Herlec je bil kot plezalec in reševalec tesno povezan z gorami. Je soustanovitelj Gorske reševalne službe Postaje Kranj in začetnik helikopterskega reševanja.

Kranj / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Plešejo že skoraj 30 let

Folklorna skupina Iskraemeco je s folklornim večerom predstavila plese, ki so se jih naučili v enem letu. Obenem se že pripravljajo na 30. obletnico delovanja skupine, ki jo bodo praznovali prihodnje...

Splošno / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Ljudi bi radi pripravili do druženja

Poleg parkiranja krajane v KS bratov Smuk najbolj jezi kos neurejenega zasebnega zemljišča med pošto in bloki, ki je v slabem vremenu ena sama velika luža.

Kranj / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Cenijo njihovo delo

V krajevni skupnosti bratov Smuk od leta 2003 podeljujejo priznanja zaslužnim krajanom. Nazadnje nagradili Osnovno šolo Matije Čopa.

Splošno / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Več zelenic in otroških igrišč

V anketi smo prebivalce Krajevne skupnosti Bratov Smuk v Kranju spraševali, kaj najbolj pogrešajo v domačem okolju krajevne skupnosti. Kar 51 odstotkov vprašanih želi več zelenic, 17 odstotkov an...