Pritožujejo se zaradi dostave pošiljk
Vodičani se pritožujejo nad počasno dostavo pošiljk. Pošta Slovenije odgovarja, da se zavedajo težav, a da so bile pošiljke vendarle dostavljene v zakonsko določenih rokih.
Vodice – Distribucija pošte na območju občine Vodice je bila v septembru za kar tri dni ustavljena, kar je sprožilo precejšnje nezadovoljstvo med občani, ki so tudi sicer nezadovoljni s poslovanjem Pošte Slovenije na območju Vodic.
Zaradi težav je reagirala tudi občinska uprava. Župan Aco Franc Šuštar je na generalnega direktorja Pošte Slovenije Borisa Novaka naslovil pritožbo, v kateri je kot nedopustno omenil »dajanje prednosti racionalizaciji poslovanja pred potrebami državljanov in naših občanov.« V Vodicah so namreč prepričani, da se na ta račun znižuje kakovost poštnih storitev za njihove občane, kar je v nasprotju z načelom zagotavljanja enakopravnih pogojev za vse prebivalce, h katerim je Pošta Slovenije zavezana.
Junija letos je namreč Pošta Slovenije pismonoše Pošte Vodice priključila Pošti Komenda. Občinsko upravo so z ukinjanjem pristojnosti Poštne poslovalnice Vodice in spremembo njenega delovnega časa seznanile šele tamkajšnje uslužbenke, uradnega obvestila o ukinitvi pristojnosti in spremembi poslovnega časa pa občinska uprava sploh ni prejela.
Težav pri distribuciji pošte in nezadovoljstva uporabnikov njihovih storitev se zavedajo tudi na Pošti Slovenije, kjer pa so v odgovoru županu kljub vsemu dodali, da so bile pošiljke dostavljene v zakonsko določenem roku, ki znaša tri delovne dni. Na pošti prav tako poudarjajo, da nastala situacija ni v nikakršni povezavi s poslovno odločitvijo, da pismonoše vodiške enote priključijo Pošti Komenda. »Optimizacija poštnega omrežja je aktivnost Pošte, ki se stalno izvaja na vseh dostavnih območjih in ne vpliva na kvaliteto dostave pošiljk,« so še zapisali v odgovoru vodiškemu županu.