Najprej širitev krožišča
S preureditvijo krožišča na Primskovem naj bi že jeseni prihodnje leto bistveno razbremenili prometne razmere na cesti Šenčur–Primskovo, v prihodnje na tem odseku načrtujejo še štiripasovnico.
Kranj – »Okrog krožišča na Primskovem vsak dan v prometnih konicah nastajajo zastoji, saj letno dnevno povprečje na tem odseku znaša več kot 25 tisoč vozil,« je opozoril poslanec SMC Branko Zorman, ki je včeraj pripravil predstavitev rešitev za omenjeno prometno problematiko. Prav na njegovo pobudo je namreč republiška direkcija za infrastrukturo predlagala, da bi prometne težave na tem odseku reševali postopno, najprej z razširitvijo krožišča, kasneje pa bi tudi cesto Šenčur–Primskovo razširili v štiripasovnico ter ob njej zgradili pločnik in kolesarsko stezo.
Štiripasovnico naj bi po načrtih začeli graditi v letu 2018 oziroma celo 2019, prometne razmere pa so tako nevzdržne, da je treba ukrepati že prej, je poudaril Branko Zorman. V prometnih konicah nastajajo zastoji tako iz kot v smeri Šenčurja, Labor, Preddvora in Kranja. Tudi z varnostnega stališča je najbolj sporna smer Šenčur–Primskovo, kjer v popoldanski konici kolone vozil segajo proti izvozu z avtoceste oziroma pogosto celo do same avtoceste. Ob tem nastaja tudi okoljski problem, saj so največji onesnaževalec v prometu prav kolone stoječih avtomobilov. »To močno vpliva na kakovost življenja domačinov in okoliških prebivalcev ter njihovo zdravje,« je opozoril Zorman. Že jeseni prihodnje leto naj bi zato z razširitvijo krožišča bistveno razbremenili promet.
Kot je razložil Zorman, bodo obstoječemu krožišču dodali pasove za zavijanje desno, obenem pa ga bodo razširili v dvopasovno krožišče s spiralnim potekom krožnega vozišča. V nadaljevanju pa naj bi cesto Šenčur–Primskovo razširili v štiripasovnico in ob njej uredili tudi pločnik in kolesarsko stezo. Razširitev krožišča prihodnje leto bo stala tristo tisoč evrov, celoten projekt pa je po Zormanovih besedah vreden dobrih pet milijonov evrov.
Župan Boštjan Trilar se je poslancu Zormanu zahvalil za njegova prizadevanja, da se rešijo prometne zagate na tem krožišču, ki po njegovih besedah predstavlja enega najpomembnejših prometnih izzivov v Kranju. »Omenjeni projekt je tudi plod dobrega sodelovanja med občino in direkcijo za infrastrukturo,« je poudaril župan in dodal, da bodo problematiko tako tega krožišča kot ostale cestne infrastrukture v občini podrobneje pojasnili na jutrišnjem sestanku, ki ga imajo na direkciji za infrastrukturo. Ob tem se je oglasil tudi občinski svetnik Drago Štefe, ki je poudaril, da je krožišče na Primskovem drugi najbolj obremenjen cestni odsek v Sloveniji. Opozoril je še na en pereč problem na področju cestne infrastrukture v občini, in sicer na dotrajan Delavski most, ki so ga odprli pred 36 leti, zdaj pa je nujno potreben vsaj rednega vzdrževanja, če ne obnove, saj je železna konstrukcija po njegovih besedah na nekaterih mestih že povsem zarjavela. Zorman je obljubil, da se bo v prihodnje zavzemal tudi za dokončanje drugih načrtovanih cestnih projektov v občini, med katerimi je posebej omenil gradnjo manjkajočega dela ceste Hotemaže–Britof.