Od leve: Lado Srečnik, ki je pripravil tudi razstavo ob obeh jubilejih, Janja Budič, češki tekmovalec Josef Riha, Jože Komljanec in Aleš Bešter / Foto: Luka Rener

Dirka na ljubeljski strmini

Mednarodni gorski preizkus starodobnikov, Hrastov memorial, je ponudil pravo mero adrenalina tako za tekmovalce kot gledalce. Vsi tekmovalci so prejeli spominske značke, saj je bila prireditev jubilejna.

Tržič – Hrastov memorial, letošnji je bil že dvajseti po vrsti, je res nekaj posebnega. Ne samo za voznike starodobnikov, v nedeljo jih je bilo 91, ampak tudi za številne gledalce ob 2300 metrov dolgi makadamski progi, ki pelje od mejnega prehoda do vrha starega prelaza na Ljubelju in na najstrmejši točki doseže 33-odstotni naklon, ter za organizatorje, da vse teče tako, kot je treba. Direktor letošnje prireditve je bil Jože Komljanec, ki je še do predlani dirkal na tej progi; njegov starodobnik znamke Indian je le dve leti starejši, kot je stara zgodovina avto-moto športa v Tržiču. Ta seže v leto 1926, ko so organizirali prvo ljubeljsko dirko – sicer nekoliko drugače, kot jo poznamo dandanes.

Ob 90-letnici avto-moto športa v Tržiču in 20-letnici Hrastovega memoriala se je Avto-moto društvo (AMD) Tržič s spominskimi urami zahvalilo dolgoletnima sodelavcema Janezu Bohoriču in Alešu Beštru, dolgoletnemu češkemu tekmovalcu Davidu Rihi, ki je v nedeljo progo prevozil z najstarejšim motorjem (letnik 1929), in tržiškemu županu Borutu Sajovicu za sodelovanje. Župan je v nedeljo tudi sam preizkusil progo na Tomosovem mopedu, za oba jubileja pa slavljencem podelil županovo priznanje. Spominske zahvale AMD Tržič so prejeli Miro Hrast in Peter Ribnikar, ki sta tekmovala na vseh dvajsetih preizkusih, Marijan Romih in Lado Srečnik, ki vsa ta leta sodelujeta pri organizaciji, in Janja Budič, ki ne samo tekmuje, ampak je v pomoč tudi organizacijsko. V nedeljo je bilo na startu pet tekmovalk in vse so prejele pokal, ker so, kot je dejal Lado Srečnik, pokazale veliko veselja in volje do udejstvovanja.

Tekmovali so v več kategorijah, v grobem bi jih lahko razdelili na predvojne motocikle do vključno leta 1945 in povojne (glede na kubične metre) do vključno letnika 1961. Letošnja novost je bila dirka s Tomosovimi mopedi. Najhitrejši čas proge (2:47,83) je dosegel Jože Cerar, večkratni zmagovalec te proge z motorjem znamke NSU Max 300, letnik 1956. Najstarejši tekmovalec Hans Leitner bo prihodnje leto dopolnil osemdeset let, sicer so bili tekmovalci iz Slovenije, Avstrije in Češke. Za končno uvrstitev je vsak startal dvakrat, štel je boljši čas, kar pa je najpomembneje, kot je dejala Janja Budič, vsi so »celi prišli dol«.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / sreda, 15. avgust 2007 / 07:00

Dve desetletji preobrazbe

Pred dvajsetimi leti je češka Škoda izdelala prvi primerek modela Favorit.

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Neurje nad Kranjem in okolico

Voda je zalila sedem kleti stanovanjskih hiš.

GG Plus / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Sedmica: Trije prašički

Čeprav je vic star in tvegam, da ga večina naslovnikov pozna, bom začela z njim, saj zaradi aktualnosti sodi v kontekst. Takole je bilo. Prekaljeni lovec in njegov pomočnik se plazita po host...

Gospodarstvo / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

GBD pomemben "igralec" tudi na Stuttgartski borzi

Kranj - GBD Gorenjska borznoposredniška družba (GBD) je po ustvarjenem prometu na Ljubljanski borzi vsak mesec na najvišjih mestih, zadnje čase pa se po prometu občasno pridruži tudi svetovn...

Gospodarstvo / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Sodišče zavrnilo tožbo Vzajemne

Kranj - Triglav, zdravstvena zavarovalnica, je ob spremembi zakona o dopolnilnem zdravstvenem zavarovanju, ki omogoča prestope zavarovancev od ene k drugi zavarovalnici, tudi zavar...

Gospodarstvo / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Dobička ne bodo delili

Lesce - Leška Murka je ob koncu lanskega leta imela 723.201 evro oz. 173,3 milijona tolarjev bilančnega dobička. Uprava in nadzorni svet predlagata, da bi ves dobiček ostal nerazpo...