Dve leti in pol za ... most
Skoraj dve leti in pol bo minilo, odkar je sedanja Direkcija RS za infrastrukturo na mostu v Mednu zaradi njegove dotrajanosti uvedla izmenično enosmerni promet. En most pa toliko zapletov, bi lahko zapisali. V tem času se je o načrtovani obnovi in rešitvah veliko govorilo, pisalo, slikalo. Vozniki so se načakali v koloni pred semaforjem, številni so ubirali druge poti, najpogosteje dotrajano lokalno cesto skozi Seničico, za katero je ob zadnjem obisku minister za infrastrukturo Peter Gašperšič obljubil, da jo bodo obnovili tudi s pomočjo države. Vozniki, ki se dnevno z Gorenjskega vozijo po cesti Medvode–Ljubljana, ki je ena najbolj obremenjenih regionalnih cest v državi, bodo kmalu zadovoljnejši. Obnova mostu in gradnja prepusta se zaključujeta. Vzpostavitev dvosmernega prometa je predvidena do 10. junija. Da je do takšne rešitve sploh prišlo, so zagotovo pripomogli tudi pritiski župana Medvod in županov z Loškega, ki so stopili skupaj in ministru odločno predstavili zahteve. Zavzemali so se za celovito in čimprejšnjo rešitev problema. Prvo leto izmenično enosmernega prometa se ni zgodilo skorajda nič, potem je država objavila razpis za postavitev montažnega mostu, po katerem naj bi promet potekal v eno smer, v drugo pa še naprej po obstoječem. Denarja za celovito sanacijo takrat ni bilo. In začelo se je zapletati z razpisi. Pritožbam neizbranih ponudnikov ni bilo videti konca. Pred skorajda natanko enim letom pa je direkcija sporočila, da je zagotovljen denar za celostno rešitev problema. Objavljen je bil nov razpis za rekonstrukcijo obstoječega mostu nad železniško progo in bližnjega prepusta. Znova je prišlo do pritožbe neizbranega ponudnika, novembra lani pa je nato direkcija prejela obvestilo o umiku zahtevka za revizijo. Dela v vrednosti nekaj manj kot dva milijona evrov so se lahko začela. Najprej so s pomočjo vojske postavili prvi montažni most, nato so postavili še drugega. Sredi marca je tako promet po več kot dveh letih znova stekel v obe smeri, a le za dober mesec. Za dokončanje gradbenih del je bilo treba odstraniti drugi montažni most, ki je bil zaradi utesnjenosti prostora umeščen v vozni pas obstoječe ceste. Ljudje so se tudi javno spraševali, v čem je bil sploh smisel njegove postavitve in če ne bi raje tega denarja, po pridobljenih podatkih okrog 125 tisoč evrov, namenili za obnovo ceste skozi Seničico. Vozniki bi zagotovo razumeli in potrpeli še mesec več čakanja. In kako naprej? Z dokončanjem obnove, opozarjajo, se bodo zastoji ob konicah premaknili le nekaj kilometrov naprej proti Ljubljani. Zastojev še ne bo konec.