Blaž Veber, novi direktor javnega zavoda Turizem Kranjska Gora / Foto: Gorazd Kavčič

Blaž Veber novi direktor

Vodenje kranjskogorskega zavoda za turizem je pred kratkim prevzel Blaž Veber. Več poudarka daje povezovanju, spletnemu trženju in blagovni znamki Julijske Alpe, posebno pozornost pa poletni sezoni.

V prihodnje želi bistveno več pozornosti kot doslej namenjati promociji in razvoju ponudbe v poletni sezoni.

Kranjska Gora – Blaž Veber, 39-letni magister turizma iz Podkorena, je novi direktor javnega zavoda Turizem Kranjska Gora. Dosedanji direktorici Mirjam Žerjav se je namreč iztekel drugi mandat, na novi razpis za mesto direktorja pa se ni prijavila. Občina Kranjska Gora je pred tem že na prvi seji občinskega sveta v letošnjem letu z novim odlokom LTO (lokalno turistično organizacijo) preimenovala v javni zavod Turizem Kranjska Gora in v njem z drugačno sestavo sveta zavoda več vpliva namenila turističnim društvom.

Kot pravi Blaž Veber, je v turizem vpet že tako rekoč vse življenje, zadnjih osem let je delal prav za LTO Kranjska Gora, zato področje, ki ga po novem vodi, dobro pozna. »Spremljam razvoj turizma in spremembe, ki se dogajajo na trgu. Ko sem se odločil za kandidaturo, mi je bilo to največji cilj, da doslej neizkoriščene potenciale pripeljem do zastavljenih ciljev. To je v prvi vrsti povezovanje ponudnikov, prizadeval pa si bom tudi, da na skupni imenovalec spravimo občino, prebivalce, vključene v turistična društva, in turistično gospodarstvo. Sledil bom letos sprejeti strategiji razvoja turizma v občini Kranjska Gora, pri oblikovanju katere sem tudi sodeloval. Zdi se mi dobra, realna in razvojno naravnana. Turizem Kranjska Gora vidim kot servis za turistično gospodarstvo, kot pomoč pri realizaciji idej in projektov in kot člen, ki bo pripomogel k iskanju konkurenčnih prednosti, ki jih imamo.

Kot pravi Veber, želi v prihodnje bistveno več pozornosti kot doslej namenjati promociji in razvoju ponudbe v poletni sezoni, v kateri sta najpomembnejši področji pohodništvo in kolesarjenje. Prav slednje ima, poudarja Veber, izjemen potencial, ki so ga v številnih evropskih državah že znali izkoristiti, pri nas pa na tem področju še zaostajamo.

V najkrajšem času želi vzpostaviti destinacijsko trženje turističnih produktov in omogočiti spletno prodajo kapacitet in storitev, njegov srednjeročni cilj pa uveljavitev blagovne znamke Julijske Alpe, ki jo v prihodnosti vidi tudi kot formalno združenje, ki bo sistemsko upravljalno na način regionalne destinacijske organizacije (RDO). Ne nazadnje, pravi, je na področju Julijskih Alp ustvarjenih dvajset odstotkov vseh nočitev v Sloveniji, Julijske Alpe pa je kot blagovno znamko prepoznala tudi Slovenska turistična organizacija.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 1. december 2015 / 12:06

Poziv pričam

Radovljica – Radovljiški policisti pozivajo priče prometne nesreče, ki se je zgodila 19. novembra ob 7. uri v križišču Gorenjske in Kopališke ceste v Radovljici, ko je neznani voznik avtomobila Ren...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Vsak ima kakšen talent

Kimy pri svojem ustvarjanju rad izbira med toplimi in živimi barvami cvetja, teta Tončka se je ustavila v Snoviku, kjer je pekla palačinke, Peter Vode pa je s svojim talentom polepšal Anamariji trinaj...

Kultura / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Kranj včeraj za Kranj jutri

V galeriji Kranjske hiše so v sredo odprli razstavo izbranih fotografij, ki so jih v zadnjih petdesetih letih posneli arheologi, konservatorji in restavratorji kranjske enote Zavoda za varstvo kulturn...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Mešetar

Tržne cene govejega mesa Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja pripravlja v okviru tržno informacijskega sistema tudi tržno poročilo za goveje meso. Reprezent...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Spremembe pri okoljskih ukrepih

Kranj - Vlada je prejšnji teden spremenila uredbi, ki urejata izvajanje ukrepov iz Slovenskega kmetijsko okoljskega programa (SKOP) in Kmetijsko okoljskega programa (KOP). Uredbi je morala...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Kostanjeva šiškarica se širi

Kostanjeva šiškarica se je letos razširila že tudi v Poljansko dolino, na Zgornjem Gorenjskem pa je za zdaj še niso opazili.