Blaž Veber novi direktor
Vodenje kranjskogorskega zavoda za turizem je pred kratkim prevzel Blaž Veber. Več poudarka daje povezovanju, spletnemu trženju in blagovni znamki Julijske Alpe, posebno pozornost pa poletni sezoni.
V prihodnje želi bistveno več pozornosti kot doslej namenjati promociji in razvoju ponudbe v poletni sezoni.
Kranjska Gora – Blaž Veber, 39-letni magister turizma iz Podkorena, je novi direktor javnega zavoda Turizem Kranjska Gora. Dosedanji direktorici Mirjam Žerjav se je namreč iztekel drugi mandat, na novi razpis za mesto direktorja pa se ni prijavila. Občina Kranjska Gora je pred tem že na prvi seji občinskega sveta v letošnjem letu z novim odlokom LTO (lokalno turistično organizacijo) preimenovala v javni zavod Turizem Kranjska Gora in v njem z drugačno sestavo sveta zavoda več vpliva namenila turističnim društvom.
Kot pravi Blaž Veber, je v turizem vpet že tako rekoč vse življenje, zadnjih osem let je delal prav za LTO Kranjska Gora, zato področje, ki ga po novem vodi, dobro pozna. »Spremljam razvoj turizma in spremembe, ki se dogajajo na trgu. Ko sem se odločil za kandidaturo, mi je bilo to največji cilj, da doslej neizkoriščene potenciale pripeljem do zastavljenih ciljev. To je v prvi vrsti povezovanje ponudnikov, prizadeval pa si bom tudi, da na skupni imenovalec spravimo občino, prebivalce, vključene v turistična društva, in turistično gospodarstvo. Sledil bom letos sprejeti strategiji razvoja turizma v občini Kranjska Gora, pri oblikovanju katere sem tudi sodeloval. Zdi se mi dobra, realna in razvojno naravnana. Turizem Kranjska Gora vidim kot servis za turistično gospodarstvo, kot pomoč pri realizaciji idej in projektov in kot člen, ki bo pripomogel k iskanju konkurenčnih prednosti, ki jih imamo.
Kot pravi Veber, želi v prihodnje bistveno več pozornosti kot doslej namenjati promociji in razvoju ponudbe v poletni sezoni, v kateri sta najpomembnejši področji pohodništvo in kolesarjenje. Prav slednje ima, poudarja Veber, izjemen potencial, ki so ga v številnih evropskih državah že znali izkoristiti, pri nas pa na tem področju še zaostajamo.
V najkrajšem času želi vzpostaviti destinacijsko trženje turističnih produktov in omogočiti spletno prodajo kapacitet in storitev, njegov srednjeročni cilj pa uveljavitev blagovne znamke Julijske Alpe, ki jo v prihodnosti vidi tudi kot formalno združenje, ki bo sistemsko upravljalno na način regionalne destinacijske organizacije (RDO). Ne nazadnje, pravi, je na področju Julijskih Alp ustvarjenih dvajset odstotkov vseh nočitev v Sloveniji, Julijske Alpe pa je kot blagovno znamko prepoznala tudi Slovenska turistična organizacija.