Prihodnost je v povezovanju
Občina Radovljica ima novo turistično strategijo. V obdobju petih let naj bi postala kulinarično središče Gorenjske, nacionalno romarsko središče ter prepoznana kot odličen ponudnik priložnosti za šport in rekreacijo.
Mikljevi se zdi pomembno tudi vzpostavljanje sinergije prek občinskih meja. »Razvoj radovljiškega turizma temelji na povezovanju. Turistična ponudba v regiji in nasploh v Sloveniji bo kakovostna takrat, ko se bodo destinacije medsebojno ustrezno dopolnjevale. Vsaka ima določene edinstvene značilnosti in vsaka potrebuje povezovanje zato, da turistu pomaga poiskati še tisto nekaj drugje, česar sama ne zmore ponuditi. Mi vidimo prihodnost v okviru Julijskih Alp s partnerji območja UNESCO MAB.«
Radovljica – Številni kazalci razvoja turizma kažejo, da turistična dejavnost postaja vse pomembnejša gospodarska panoga tudi v občini Radovljica, kjer so lani zabeležili rekordnih 149 tisoč nočitev in privabili več kot šestdeset tisoč gostov. Ker prav v turizmu Radovljica vidi enega največjih razvojnih potencialov, je javni zavod Turizem Radovljica za obdobje naslednjih petih let potrdil turistično strategijo občine, ki jo je na nedavni seji občinskega sveta potrdil tudi radovljiški občinski svet.
Ključno je povezovanje
»Destinacija Radol'ca – Pristno sladka je postala sinonim za inovativne butične turistične produkte, ki so stkani okoli lokalne vsebine in ohranjajo tradicijo,« je zadovoljna Nataša Mikelj, direktorica javnega zavoda Turizem Radovljica, ki je z delom začel šele pred dobrimi petimi leti. »Majhna ekipa je verjela v turistični potencial občine in s povezovanjem ključnih turističnih akterjev začela razvijati projekte, ki so pripomogli k vse večji prepoznavnosti turistične destinacije na nacionalni ravni. Uspešne zgodbe in produkti pa niso samo naši, temveč smo jih od samega začetka gradili skupaj z vsemi, ki so za to pokazali interes. Ob tem pa ni zanemarljivo znanje in delo posameznih turističnih ponudnikov v občini, saj samo skupaj lahko gradimo močno turistično prihodnost destinacije,« poudarja Mikljeva, ki pravi, da ima destinacija, ki je v zadnjih letih prepoznavna po številnih uspešnih produktih, med katerimi je najodmevnejši prav gotovo Festival čokolade, še veliko načrtov za prihodnost.
Kulinarika, šport, romanja in Avseniki
Med ključnimi strateškimi usmeritvami pa so prizadevanje, da Radol'ca postane najpomembnejše kulinarično središče Gorenjske, da zaradi Avsenikov in Begunj postane prepoznana kot zibelka svetovno znane narodno-zabavne glasbe pa tudi kot najbogatejši hram kulturne dediščine Zgornje Gorenjske in nacionalno romarsko središče. Destinacija bo, so še zapisali v strategijo, ponujala zaokroženo ponudbo za rekreativne in profesionalne športnike, kar ji med drugim omogoča tudi pridobljena licenca za Olimpijski športni center Radovljica Bled. »Letališče v Lescah, golf Bled, reka Sava in Jelovica ponujajo možnosti za letalstvo, padalstvo, golf, ribolov in sprostitev ter rekreacijo v gozdu najrazličnejšim športnim navdušencem. Ključen je sistematičen razvoj in trženje profesionalnih športnih produktov ter poudarjanje ponudbe, ki je pri nas v primerjavi s sosednjimi destinacijami edinstvena,« poudarja Mikljeva, ki pravi, da se bodo v prihodnje usmerili tudi v še učinkovitejše in bolj segmentirano trženje destinacije in njenih specifičnih produktov v smislu krepitve spletnega nastopa destinacije, segmentiranega motiviranja obiskovalcev, premišljenega načrtovanja, snovanje in izvedbe trženja. »Vse te aktivnosti so načrtovane z namenom, da se v prihodnosti denar in napori vložijo na način, ki bo prinesel največji možen učinek.«