HK Jesenice na novo dražbo
Ker Ljubljančan ni poravnal niti are za nakup blagovne znamke HK Jesenice, bodo dražbo ponovili. Na njej pa ne bo sodeloval klub HDD SIJ Acroni Jesenice.
Jesenice – Ljubljanski poslovnež Boris Požeg v zakonskem roku ni podpisal pogodbe o nakupu blagovne znamke Hokejski klub Jesenice, prav tako ni poravnal are. Prva dražba, na kateri je stečajni upravitelj Hokejskega kluba Jesenice v stečaju hotel prodati blagovno znamko, tako ni uspela, nova dražba naj bi bila februarja. Na drugi dražbi Požeg – prvič je za blagovno znamko HK Jesenice ponudil 150 tisoč evrov – ne bo smel sodelovati.
Na prvi dražbi se je za nakup logotipa oziroma znaka železarja in besedne zveze HK Jesenice potegoval tudi sedanji klub HDD SIJ Acroni Jesenice, in sicer v sodelovanju s podjetjem Acroni. Kot je povedal predsednik kluba Anže Pogačar, so se za to odločili, ker cenijo in globoko spoštujejo celotno zgodovino jeseniškega hokeja. A končna ponujena cena na dražbi je bila previsoka. »V primeru uspelega nakupa bi znak podarili našemu društvu. Z nakupom bi ohranili delček zgodovine in tradicije tudi v sedanjosti in prihodnosti! Žal se dražba ni razpletla po naših pričakovanjih oziroma je dobila popolnoma nepričakovan in nerazumen zaključek. Na ponovni dražbi ne bomo sodelovali, želimo pa si, da blagovno znamko kupi nekdo, ki mu je mar za jeseniški hokej in nima fig v žepu!« je dejal Pogačar.
Kot je znano, je HK Jesenice od februarja letos v stečaju, stečajni upravitelj Štefan Ščap je priznal za poldrugi milijon evrov terjatev, edino premoženje kluba v stečaju pa je intelektualna lastnina, to je blagovna znamka HK Jesenice.