Rekordna turistična sezona
V radovljiški občini je bilo število gostov do konca oktobra za sedemnajst odstotkov višje kot lani, nočitev pa je bilo za šestnajst odstotkov več.
Nadaljevali bodo z dosedanjimi projekti, tudi z brezplačnimi vodenimi kolesarskimi izleti, saj želijo postati priljubljena kolesarska destinacija – tako za manj kot tudi bolj zahtevne kolesarje.
Radovljica – Rezultati poletne sezone so bili tudi v Radovljici odlični, je bila na nedavnem srečanju s turističnimi delavci radovljiške občine zadovoljna direktorica Turizma Radovljica Nataša Mikelj. Občino Radovljica je namreč letos do konca oktobra obiskalo skupaj več kot 57 tisoč gostov, večina tujih, kar je skoraj 17 odstotkov več kot lani in 8 odstotkov več kot v vsem, doslej rekordnem letu 2012. Ustvarili so več kot 145 nočitev (lani 123.916), od je bilo tega 93 odstotkov tujih gostov.
»Ocenjujemo, da je razlog za odlično sezono predvsem lepo vreme, saj v kampih ustvarimo več kot 60 odstotkov vseh nočitev. Seveda je tudi trenutna politična situacija v Grčiji, Turčiji in drugih državah pripomogla k temu, da je bila poletna sezona v Sloveniji odlična,« rezultate pojasnjuje Nataša Mikelj. »Boljši rezultati so seveda tudi posledica organiziranega načina promocije na tujih trgih, ki jih izvaja Turizem Radovljica v povezavi z gospodarstvom in Slovensko turistično organizacijo. K prepoznavnosti destinacije pa pripomorejo tudi odmevne prireditve, kot so Festival Avsenik, Festival čokolade, Mednarodni festival keramike in Festival stare glasbe ter številni članki in objave tujih novinarjev, ki nas obiščejo.«
Zanimivo je, pravi Mikljeva, da se je obisk turističnega avtobusa Hop-on hop-off v primerjavi z lanskim letom povečal za več kot 80 odstotkov. Skupno se je v 18 obratovalnih dneh z avtobusom peljalo 507 ljudi. »Tako kot prejšnja leta sta bili tudi letos dve relaciji, in sicer Kropa in Kamna Gorica ob torkih ter Brezje in Begunje ob četrtkih. Oba dneva so bila ob različnih urah na voljo brezplačna vodenja po Radovljici, Begunjah, Mošnjah, Kropi in Brezjah.«
Kot pravi Mikljeva, si bodo v prihodnje prizadevali za še boljšo strateško promocijo destinacije v povezavi z Julijskimi Alpami in Triglavskim narodnim parkom. »Gre za neformalno združenje, ki se že vrsto let uspešno promovira v tujini in pokriva zavarovano območje MAB Unesco, ki vključuje širše območje Triglavskega narodnega parka.« Sicer pa poudarja, da se promocija turizma v zadnjih letih seli na internet, zato bodo v prihodnje njihove aktivnosti še bolj usmerjene k digitalnemu trženju, postopno se bodo lotili tudi prenove sicer odlično delujoče spletne strani.