Alpinea prodaja hotel Špik
V družbi Hit Alpinea so zadovoljni s tekočim poslovanjem, saj jim je v prvih osmih mesecih letošnjega leta uspelo vidno izboljšati ključne poslovne kazalnike. Za nadaljnje zagotavljanje vzdržnega poslovanja pa ob stabilnejšem tekočem poslovanju načrtujejo odprodajo nekaterih poslovnih enot – med njimi je tudi pred nekaj leti zgrajeni hotel Špik v Gozdu - Martuljku.
Kranjska Gora – V družbi Hit Alpinea, največjem kranjskogorskem hotelirskem podjetju, so v prvih osmih mesecih letošnjega leta z dodatnimi prodajno-marketinškimi aktivnostmi in pospeševanjem prodaje na izbranih segmentih gostov ustvarili kar 15 odstotkov več nočitev in zabeležili 44-odstotno izboljšanje poslovnega izida iz tekočega poslovanja v primerjavi z istim obdobjem lani.
»Razlogi za dobre poslovne rezultate so različni,« ocenjuje direktor družbe Fedja Pobegajlo. »Seveda gre del zaslug lepemu vremenu v letošnji poletni sezoni, predvsem je po naših ocenah dobro poslovanje posledica novih ukrepov in podpore lastnika. Pospešujemo prodajo, predvsem na vremensko manj odvisnih segmentih, kot sta igralniški in kongresni turizem, aktivno delamo na povečevanju deleža gostov na športnih pripravah in tu imamo tudi največjo rast. Seveda pa si želimo še več. Pogoje za to imamo, sploh v spomladanskem in jesenskem obdobju,« pravi Pobegajlo.
Hotele – družba ima v lasti šest objektov – želijo še izraziteje pozicionirati, čeprav že sedaj večina športnikov prebiva v hotelu Kompas, kjer imajo med drugim prav zanje prilagojene postelje večjih dimenzij, Larix je skupaj s Kompasom namenjen konferenčnim gostom, Prisank in Larix igralniškim, martuljški Špik pa predvsem v poletnem obdobju individualnim gostim.
In prav Špik namerava družba zaradi visokih preteklih finančnih obremenitev, kot pojasnjujejo svojo odločitev, čim prej odprodati, prav tako hotel Alpina in apartmaje Vitranc. »Za Špik zbiramo ponudbe. Zanimanje je; obrnili smo se na nepremičninsko agencijo, ki je specializirana za takšne posle. V jesenskem obdobju so že začeli z zbiranjem ponudb in kot kaže, je za nakup Špika kar nekaj povpraševanja,« je pojasnil Pobegajlo in dejal, da imajo s hotelom kljub temu veliko načrtov.
»Prav v teh dneh predstavljamo nov produkt, ki ga imenujemo ledeniški wellnes, temelji pa na vodi, ki jo sami črpamo iz globin; analize, ki smo jih opravili, kažejo, da je ledeniškega izvora. Čakamo tudi na končne rezultate štiriletnih meritev zraka, na podlagi katerih bi lahko pridobili certifikat klimatskega kraja. Upamo, da se bo to zgodilo še letos.«
Sicer pa se s partnerji pogovarjajo, da bi že v prihodnji sezoni ob Špiku spet uredili kamp, na mestu, kjer je nekoč že bil, pa so ga pred osmimi leti, ko se je tedanje vodstvo Alpinee spogledovalo z gradnjo apartmajev na tem območju, opustili.
»V zadnjem času ima Špik odlične rezultate. Je med našimi najbolj prodornimi hoteli in ravno zaradi tega bi mu radi dodali še kamp, ki bi bil tesno povezan s hotelom, pri čemer vidimo izjemne možnosti sinergije.«
V Alpinei se sicer ta čas pripravljajo na zimsko sezono, pričakovanja za prihodnost pa so optimistična, tudi zaradi skorajšnjega odprtja nordijskega centra v Planici, s katerim se intenzivno povezujejo. »S Planico zaradi priprav športnikov že zdaj dobro in intenzivno sodelujemo. Prepričan sem, da bo tako tudi v prihodnje. Planica bo nudila izjemne pogoje za priprave tako nordijskih kot drugih športnikov. Posebno zadovoljni smo, da so se odločili, da bodo aktivnosti v centru tekle vse leto, ne le pozimi.«
In medtem ko so spomladi predčasno prekinili pogodbo s švicarskim upravljavcem, dva izmed njihovih hotelov še vedno ostajata del hotelske verige Ramada. »S hotelsko verigo Ramada imamo podpisano dolgoletno pogodbo, število hotelov, ki se ji pridružujejo, pa hitro narašča, sploh v Nemčiji, Turčiji in Veliki Britaniji. Vključenost vanjo nam po eni strani omogoča večjo prepoznavnost v svetu, po drugi pa nam nudijo velike možnosti izobraževanja zaposlenih. Zlasti pomembno se mi zdi, da imajo izjemno podrobno razvite standarde poslovanja, tako glede opreme kot glede storitev. Tem standardom smo zavezani slediti tudi mi, zaradi česa se nedvomno viša kakovost naših storitev in posledično zadovoljstvo gostov.«