V Koroni začeli z investicijami
V kranjskogorskem Hitovem igralniško-zabaviščnem centru Korona so popolnoma prenovili prvo nadstropje hotela in tako pridobili štiri sobe in dva apartmaja. Prenova je trajala dobrih sedem tednov, investicija pa je znašala štiristo tisoč evrov. Prve goste so sprejeli v petek zvečer.
Kranjska Gora – Novo investicijo je predstavil direktor igralniško-zabaviščnega centra Korona Tomaž Repinc. Poudaril je, da v bistvu pri prenovi ni šlo toliko za povečanje števila kapacitet, temveč bolj za izboljšanje kvalitete sob oziroma apartmajev. Sama prenova na zasedenost v hotelu ni vplivala, ta je bila ravno tako dobra. Hotel igralniško-zabaviščnega centra Korona lahko v tem trenutku gostom ponudi trideset namestitvenih enot, od tega 28 sob in dva apartmaja. Celotno prenovljeno nadstropje pa po novem odlikuje prostornost sob in apartmajev, uporabljeni so bili kvalitetni materiali, dostop na teraso iz sob in apartmajev, s katere se odpira prelep pogled na Kranjsko Goro, okoliške gore in smučišče, pa je zdaj dobil še dodatno vrednost.
Struktura gostov v Koroni je vezana na igralništvo. Med prvimi so Avstrijci, sledijo Italijani in drugi gostje. Slovencev je okrog deset odstotkov.
Avgust je s turističnega vidika najbolj pomemben mesec za Korono. »Italijani imajo t. i. ferragosto oziroma počitnice in v tem obdobju so to naši ključni gostje. Sobe oziroma hotel je podpora igralnici in tu večinoma gostimo igralniške goste,« pravi direktor centra Tomaž Repinc, vodja hotela Korona Marija Zupančič Falak pa razloži, da je igralniški gost malce drugačen hotelski gost. »Izven glavne sezone, kot sta recimo mesec avgust in čas okrog novega leta, lahko ti gostje ostanejo daljše obdobje, drugače pa nas obiščejo le ob koncu tedna, za noč, dve.«
Center Korona bo v avgustu nudil svojim gostom tudi pestro večerno zabavo, saj bo program v njihovi dvorani potekal praktično vse dni; za goste z oddaljenih trgov, predvsem z juga Italije, pa v sodelovanju z lokalnimi turističnimi akterji ponujajo v Koroni tudi možnost organiziranih izletov v bližjo okolico, izlete v Ljubljano, na Bled, v Bohinj, na Sočo. Kdor želi, lahko svoje brbončice razvaja v restavraciji, kamor velikokrat zaide tudi slovenski turist, po novem pa so svojo ponudbo obogatili še z masažo, kjer pa se je treba za obisk naročiti.
Zanimiv je tudi podatek, da so se v centru Korona odločili, da staro opremo donirajo zavodu ŠENT, po besedah direktorja Repinca pa je v bistvu po letu 1999, ko je bila prenovljena celotna Korona, to prva večja investicija, a ne zadnja, saj nameravajo približno v treh letih izvesti večjo prenovo, večjo investicijo.