Nadzor dela upravnikov večstanovanjskih stavb
Kranj – Stanovanjska inšpekcija inšpektorata za okolje in prostor je februarja in marca letos izvedla nadzor nad tem, kako upravniki večstanovanjskih stavb poslujejo z rezervnim skladom in kako izvajajo plačila dobaviteljem blaga in storitev. Inšpekcija je ugotovila, da upravniki svoje delo opravljajo normalno, težave običajno nastanejo pri upravnikih, ki imajo poslovne težave (blokirane račune). V teh primerih upravniki ne morejo iz rednih računov plačevati stroškov upravljanja, hkrati pa se sredstva etažnih lastnikov namenjajo upravnikovim upnikom. Da bi izboljšali komunikacijo med etažnimi lastniki, upravniki in dobavitelji ter zagotovili večjo preglednost pri zbiranju denarja posameznega večstanovanjskega objekta, inšpekcija daje več predlogov. Tako predlaga uvedbo enega samega, posebnega računa za posamezno večstanovanjsko stavbo, na katerem bi se zbirala sredstva etažnih lastnikov in ki jih v primeru insolventnosti upravnika ne bi smeli uporabiti v izvršilnih postopkih upnikov. Predlaga tudi, da bi dobavitelje blaga in storitev, namenjenih etažnim lastnikom, zakonsko zavezali, da bi v primeru neplačevanja morali o neplačilih v primernem roku obvestiti etažne lastnike.