Najtežje pričakovani
Volkswagen je s svojim touranom osvojil družine, ki si želijo popoln družinski avto.
Druga generacija Volkswagnovega tourana bo končno na cesti. Pravzaprav ne pomnimo, kdaj je bil kak avto tako težko pričakovan.
In zdaj je tu. Drugačen, a spet ne toliko, kot smo pričakovali. Klasična nemška poteza, ko gre za osvajanje voznikov oziroma kupcev. Tako kot vsak volkswagen: na prvi pogled, nič novega, na drugi pogled pa opazovalec ugotovi, da je težko narediti boljše in lepše. In ravno tako je tudi z novim touranom.
Prvo, kar nas je zanimalo, je bilo, ali je večji od svojega prednika. Da, večji je, čeprav je videti manjši! In smo zopet prijetno presenečeni. Vozniki si želimo velike, a hkrati lahko obvladljive avtomobile. In to je Volkswagnu zopet uspelo. Prtljažni prostor je večji za 48 litrov in zdaj znaša 1.040 litrov. V ponudbi je tudi različica s sedmimi sedeži in največjo možno prostornino prtljažnika 1857 litrov. Če se igramo z milimetri, imamo občutek, da so to nepomembni podatki, vendar je to daleč od resnice. Za oblikovalce in proizvajalce ter vse tiste, ki nam hočejo prodati, kar se da inovativen in dober avto, so ti podatki prava mojstrovina. V primerjavi s predhodnikom so ga podaljšali za 130 milimetrov, medosno razdaljo pa za 113 milimetrov. Potovalna kabina je zato še bolj zračna in udobna in ima kar 47 odlagališč in predalov. V dolžino meri 4527 milimetrov, v širino 1814 milimetrov (+ 41 milimetrov), v višino 1628 milimetrov (– 6 milimetrov), medosna razdalja meri 2791 milimetrov. Milimetri, ki so pomembnejši, kot se nam zdi!
Nemci pravijo, da so motorji v povprečju za 19 odstotkov varčnejši z gorivom. Vsi motorji, trije bencinski in trije dizelski, so prisilno, turbo polnjeni. Bencinski motorji so 1,2 TSI z 81 kilovati moči (110 KM), 1.4 TSI s 110 kilovti moči (150 KM) in 1,8 TSI z 132 kilovati moči (180 KM). Ljubitelji dizlov bodo lahko izbirali med 1.6-litrskim TDI agregatom z 81 kilovati moči (110 KM), in dvema različicama dvolitrskega TDI motorja s 110 kilovati moči (150 K) in 140 kilovati moči (190 KM). Najšibkejši dizel obljublja tovarniško izmerjeno porabo 4,1 l/100 km. Kaj še dodati? O celotnem udobju notranjosti in višku avtomobilske elektronske tehnologije se lahko prepričate v Avtohiši Vrtač, kjer vam bodo kmalu avto lahko dali tudi v preizkušnjo.