Najprijetnejše presenečenje
Med prvimi smo vozili najnovejšega hyundaija.
Hyundai i20 je druga generacija povsem spremenjenega modela vozila, ki spada med največje v svojem razredu.
Prvo presenečenje pride na vrsto takoj, ko se sedemo vanj. Priznati je treba, da ima vsakdo občutek, da ta avto spada v razred recimo golfa, megana, focusa, vendar temu ni tako. Novi hyundai i20 pripada razredu, v katerem so polo, clio, fiesta. Hyundaijeva dvajsetica je večja in širša od predhodnice in nasploh povsem spremenjena. Notranjost in zunanjost so izdelali Nemci oziroma novi »Pininfarina« med oblikovalci Peter Schreyer. Prvo presenečenje je torej prostornost, drugo pa neverjetno tiha in udobna vožnja.
Vozili smo model 1,4 CVVT Premium, v katerem pravzaprav voznik ne more ničesar pogrešati. Kvalitetno izdelana armatura je ob prvem stiku najbolj opazna. Ne duha in sluha o plastiki, vse je konkretno oblazinjeno in daje udobno mehkobo. Volan spada med najudobnejše, kar jih lahko dobimo v tem razredu vozil, in v našem modelu je bil celo ogrevan, ravno tako oba sprednja sedeža in vetrobransko steklo. Drugo največje presenečenje, no vsaj jaz ga vedno iščem v manjših vozilih, je prostor za noge pod volanom. Pri svoji višini to pogrešam, vendar v i20 teh skrbi nisem imel. Prostora je dovolj tudi za dvometraša! Na splošno je prostora več kot v podobnih vozilih. To sta potrdila tudi sopotnika na zadnji deljivi klopi, ki ravno tako nista mogla verjeti, da spada v razred clia in ne megana, na primer. Prtljažnik je sicer skop, a ima dvojno dno, tako da si ne zasluži negativne ocene. Da, ima tipalke za parkiranje in tudi nekatere elektronske pripomočke, ki jih drugi nimajo, na primer opozorilnik pred nenadzorovanim zapuščanjem voznega pasu. Mladi bodo za svoje telefone našli vse, kar potrebujejo, zrelejši vozniki pa bodo lahko izbirali med celo paleto motorjev, v kateri izstopata bencinski in dizelski 1,4-litrska motorja.
Hyundai i20 je presenetil v vseh pogledih. Še najbolj z zelo lično in prostorno notranjostjo, ki se zdi nepredušna, saj je motor praktično neslišen, in občutkom, da vozimo avto, ki ga je oblikoval sam Schreyer. Osnovni model v akciji v prodajalni Avto Mony stane 10.770, najdražji pa 15.830 evrov, cene, ki prav gotovo opravičujejo nakup!