Hyundai i20 je resnično presenečenje.

Najprijetnejše presenečenje

Med prvimi smo vozili najnovejšega hyundaija.

Hyundai i20 je druga generacija povsem spremenjenega modela vozila, ki spada med največje v svojem razredu.

Prvo presenečenje pride na vrsto takoj, ko se sedemo vanj. Priznati je treba, da ima vsakdo občutek, da ta avto spada v razred recimo golfa, megana, focusa, vendar temu ni tako. Novi hyundai i20 pripada razredu, v katerem so polo, clio, fiesta. Hyundaijeva dvajsetica je večja in širša od predhodnice in nasploh povsem spremenjena. Notranjost in zunanjost so izdelali Nemci oziroma novi »Pininfarina« med oblikovalci Peter Schreyer. Prvo presenečenje je torej prostornost, drugo pa neverjetno tiha in udobna vožnja.

Vozili smo model 1,4 CVVT Premium, v katerem pravzaprav voznik ne more ničesar pogrešati. Kvalitetno izdelana armatura je ob prvem stiku najbolj opazna. Ne duha in sluha o plastiki, vse je konkretno oblazinjeno in daje udobno mehkobo. Volan spada med najudobnejše, kar jih lahko dobimo v tem razredu vozil, in v našem modelu je bil celo ogrevan, ravno tako oba sprednja sedeža in vetrobransko steklo. Drugo največje presenečenje, no vsaj jaz ga vedno iščem v manjših vozilih, je prostor za noge pod volanom. Pri svoji višini to pogrešam, vendar v i20 teh skrbi nisem imel. Prostora je dovolj tudi za dvometraša! Na splošno je prostora več kot v podobnih vozilih. To sta potrdila tudi sopotnika na zadnji deljivi klopi, ki ravno tako nista mogla verjeti, da spada v razred clia in ne megana, na primer. Prtljažnik je sicer skop, a ima dvojno dno, tako da si ne zasluži negativne ocene. Da, ima tipalke za parkiranje in tudi nekatere elektronske pripomočke, ki jih drugi nimajo, na primer opozorilnik pred nenadzorovanim zapuščanjem voznega pasu. Mladi bodo za svoje telefone našli vse, kar potrebujejo, zrelejši vozniki pa bodo lahko izbirali med celo paleto motorjev, v kateri izstopata bencinski in dizelski 1,4-litrska motorja.

Hyundai i20 je presenetil v vseh pogledih. Še najbolj z zelo lično in prostorno notranjostjo, ki se zdi nepredušna, saj je motor praktično neslišen, in občutkom, da vozimo avto, ki ga je oblikoval sam Schreyer. Osnovni model v akciji v prodajalni Avto Mony stane 10.770, najdražji pa 15.830 evrov, cene, ki prav gotovo opravičujejo nakup!

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 12. marec 2013 / 07:00

S sekiro v slaščičarno

Moški ni naročil torte, ampak je zahteval denar.

Objavljeno na isti dan


Škofja Loka / četrtek, 17. september 2015 / 13:15

Domovino nosijo v srcu

Na četrtem saboru hrvaške kulture v Sloveniji, ki sta ga pripravila Zveza hrvaških društev v Sloveniji in Hrvaško kulturno društvo Komušina iz Škofje Loke, je svoje kulturne dejavnosti predstavilo dev...

Zanimivosti / četrtek, 17. september 2015 / 12:44

Šport daje moč

Tudi med športniki invalidi velja, da je važno sodelovati, ne zmagati, a na sobotnem atletskem tekmovanju paraplegikov je bilo sicer izjemno prijateljsko vzdušje natančno tako kot na vseh...

Naklo / četrtek, 17. september 2015 / 12:33

Zgodovina naroda na častnem mestu, tudi v učbenikih

V Strahinju je potekala spominska proslava ob obletnici strašanskega pokola več kot dvajsetih pratizanov.

Razvedrilo / četrtek, 17. september 2015 / 12:30

Babica pri štiridesetih

Šlo je za pravo sosedsko zasedo, ki jo je organiziral oče Nataše Jerše.

Kronika / četrtek, 17. september 2015 / 12:28

Tat v podzemni garaži

Domžale – Domžalski policisti so v petek popoldne obravnavali primer drzne tatvine v podzemni garaži stanovanjskega bloka v Domžalah.