Moja vrata so odprta
Nova direktorica Doma Petra Uzarja Tržič Anamarija Kejžar verjame v iskreno in sprotno komunikacijo z zaposlenimi in stanovalci. Izpostavila je pomen več storitev, tudi pomoči na domu, med naložbami pa obnovo strehe in čajnih kuhinj.
Tržič – Anamarija Kejžar je šestnajstega julija nastopila službo direktorice Doma Petra Uzarja v Tržiču. »Po mesecu dni ugotavljam, da so zaposleni zelo delovni in pozitivno naravnani, treba pa je skrbeti za reden pretok informacij, izkušenj in idej,« je dejala pred nekaj dnevi. Kejžarjeva je vodenje doma prevzela neobremenjena s preteklo problematiko doma, predvsem so bili to skrhani medosebni odnosi med zaposlenimi in nekdanjo direktorico doma starejših, o čemer smo v Gorenjskem glasu že poročali. Komunikacija na vseh relacijah je nujna, je prepričana nova direktorica, prav tako standardi kakovosti in transparentno delovanje. »Če se bodo pojavile težave, jih bomo sproti odpravljali, moja vrata so ves čas odprta,« je poudarila in dodala: »Naredili smo že nekaj organizacijskih sprememb, katerih namen je povečati učinkovitost našega dela in zmanjšati stroške, kupili smo nekaj nujnih pripomočkov za zdravstveno nego, ker je naše osnovno vodilo zagotoviti varnost in zadovoljstvo naših uporabnikov.« S prvim julijem je vodenje področja zdravstvene nege prevzela Marija Tavželj.
Dom Petra Uzarja s 180 stanovalci je polno zaseden, prošnje za sprejem prihajajo dnevno. Prenavljajo spletno stran, ki bo tudi svojcem olajšala pregled delovanja doma. Anamarija Kejžar, diplomirana socialna delavka z doktoratom in s triindvajsetimi leti delovne dobe, ima veliko načrtov. »Zelo pomembni so preventivni programi za naše stanovalce v okviru delovne terapije in fizioterapije. Vsakogar spodbujamo, da se čim bolj vključuje v vse aktivnosti po svojih zmožnostih. S tem pomembno vplivamo na razvoj demence, depresije in srčno-žilnih bolezni. Zopet bomo uvedli redna srečanja svojcev bolnikov z demenco, ki so v preteklosti že živela in so bila dobro obiskana tudi s strani zunanjih uporabnikov. V okviru tima bomo izvajali paliativno nego za naše uporabnike. Zagotavljamo tudi dnevno varstvo za starostnike, ki občasno ali redno potrebujejo skrb,« je navedla direktorica in izpostavila še nekaj storitev tudi za zunanje uporabnike: »Koristna storitev, ki olajša skrb za naše starejše, je razvoz kosil na dom in storitev pomoči na domu po ugodnih cenah. Kosila na dom pripeljemo tudi otrokom npr. med počitnicami, ko so starši v službi. Naš dom ponuja tudi storitev pranja in likanja perila in frizerske storitve, dober glas o rezultatih naše fizioterapije pa se širi kar sam.«
Najlepša izpopolnitev bivanja stanovalcev so prostovoljci, od dijakov do upokojencev, ki prihajajo v dom in bogatijo njihov vsakdan. »Glede na načrte in želeno visoko kakovost naših storitev težko uresničimo z aktualnimi kadrovskimi zadevami, zato vključujemo tudi zaposlene prek javnih in družbeno koristnih del. Upam, da bomo v prihodnjem letu pridobili večje število javnih delavcev, sofinanciranih s strani Občine Tržič.«
Žal so bila v preteklosti »pozabljena« evropska sredstva. »Moja naloga pa je, da do konca koledarskega leta obnovimo streho. Ravno včeraj je potekel javni razpis za izvajalca del in upam, da bomo lahko izvedli načrtovano obnovo. V prihodnjem mesecu bomo prenovili čajni kuhinji,« je še povedala Anamarija Kejžar, ki v prihodnjem letu upa tudi na energetsko sanacijo stavbe. Prav tako pomembno se ji zdi sodelovanje z zunanjim okoljem, npr. z Društvom upokojencev Tržič. Anamarija Kejžar prihaja iz Adergasa, je mama štirih otrok, pred nastopom sedanje službe je bila na vodstvenih položajih zadnjih deset let. Sklene: »Tisto, kar govorim, tudi živim. Pomemben preventiven dejavnik za vse nas je redna telesna in umska aktivnost. Veliko tečem, kolesarim in se tako pripravljam za triatlon, za redno umsko aktivnost pa prav tako skrbim dnevno.«