Traktor se ne kupuje v salonu
Podjetje Grapak je v nedeljo v Strahinju »v živo« predstavilo delovanje traktorjev in druge kmetijske mehanizacije iz svojega prodajnega programa.
Strahinj – »Traktorji in druga kmetijska mehanizacija se ne prodajajo v salonu, ampak si kmet želi, da stroj, ki ga namerava kupiti, spozna med delom na polju ali na travniku. Praktični prikaz je dobra priložnost za to, da se vidi, kaj se prodaja oz. kaj se kupuje. Učinek na takšnih predstavitvah je veliko boljši kot na sejmih,« je dejal Boštjan Grašič, direktor podjetja Grapak, ki je v nedeljo na polju v bližini Biotehniškega centra Naklo v Strahinju predstavilo traktorje in drugo kmetijsko mehanizacijo iz svojega prodajnega programa. Obiskovalci, ki so se kljub precej muhastemu vremenu zbrali v lepem številu, so si lahko ogledali ali tudi sami preizkusili delovanje dvanajstih različnih traktorjev Massey Ferguson in drugo kmetijsko mehanizacijo: brane, mulčarje in podrahljače, pluge, škropilnice, sejalnice in okopalnike, prikolice, rolomate, cevi in priključke za namakanje, pakirno linijo, cisterne za nafto in kot novost dvoredni kombajn za pobiranje krompirja Grimme SE260. Ko so predstavljali rolomate, je direktor Boštjan Grašič dejal, da so po tem vodilno podjetje v Sloveniji in da so jih doslej prodali že okrog dvesto. Čeprav letos vsaj doslej ni bilo hujše suše, je bilo za prodajo rolomatov dokaj dobro leto, na kar je vplival tudi državni razpis za nakup opreme za namakanje kmetijskih zemljišč. Na predstavitvi je bilo še slišati, da bo serijo Fergusonovih traktorjev 8600 jeseni zamenjala serija 8700 z motorjem, ki bo prilagojen novim okoljskim zahtevam, in z nekoliko drugačno kabino od sedanje, in da imajo vsi traktorji motorje lastne korporacije, ki so se izkazali za zelo varčne in vzdržljive.
»Prodaja je tudi v kriznih časih stabilna, letos se je še posebej dobro prodajala mehanizacija za namakanje in za pridelavo krompirja,« je dejal Grašič in dodal, da je pri traktorjih največ povpraševanja po takih od 90 do 130 konjskih moči, prodali pa so tudi nekaj močnejših. Njihov cilj je na leto prodati od trideset do štirideset traktorjev.
Podjetje Grapak deluje dvanajst let, hčerinsko podjetje ima tudi na Hrvaškem, kjer so letos kupili nov poslovni objekt; poslujejo pa tudi v Srbiji in Bosni. Zaposlujejo šestnajst ljudi: osem v Sloveniji in osem na Hrvaškem.