Suzuki na vse štiri
Predstavljamo vam avto, ki postaja najboljša »gorenjska« izbira.
Gorenjci imamo obilo snega, imamo veliko dežja, hude in strme klance, veliko makadama in strast do »nizke porabe«. In za take razmere je dobro, da imamo najbolj prilagodljivo vozilo.
Gorenjci smo Suzukijev že dobro vajeni, tisti, ki se še spogledujete ali šele seznanjate s to več kot sto let staro blagovno znamko, pa si preberite nekaj več o popolnoma novem Suzuki SX4 S-Cross. Kar naredi Japonec, ne more biti slabo, pravimo vsi tisti, ki pri avtomobilih na prvo mesto postavljamo zanesljivost in tehnično dovršenost. Pri novem Crossu je opaziti, da so se tudi oni usmerili predvsem na čustva kupcev. Njihov novi slogan »Ustvari Uaauu avto!« pove, da ne bodo več delali po načelu »železne srajce« in se ukvarjali samo z vzdržljivostjo motorja in pločevine, temveč tudi z vsem drugim, kar sodobni vozniki nujno potrebujemo.
Suzuki SX4 S-Cross spada med priljubljene mešančke, ki so našli voznike med mladimi in zrelimi kupci oziroma vozniki. Modeli »cross« se pojavljajo pri skoraj vseh blagovnih znamkah in zdaj ne moremo več govoriti o novosti, kajti že na naših cestah jih redno srečujemo. Suzuki je v tem modelu nadgradil svojo znamenito tehnologijo štirikolesnega pogona, ki ga imenujejo All Grip 4WD. Ta vozniku pomaga s štirimi prednastavljenimi programi: avtomatski 4WD namesto voznika prevzame odločanje o navoru, glede na vozne razmere, program sneg in blato je namenjen vožnji v zahtevnejših razmerah, še nekoliko bolj v enaki različici s sredinsko zaporo diferenciala, ki deluje do hitrosti 60 km/h. Športni način daje prednost dinamiki.
Na voljo sta dva motorja: bencinski 1,6-litrski štirivaljnik in sodoben 1,6-litrski turbodizl. Oba sta močna za 120 »konjev«, le da ima varčnejši samo šeststopenjski ročni menjalnik, tisti tišji pa možnost izbire med ročnim petstopenjskim menjalnikom in neskončnostopenjskim CVT-jem. Seveda pa pri obeh modelih obstaja gumb, s katerim regulirate samosvoj način vožnje.
Izbirate lahko med opremo Start, Comfort, Premium in Elegance. V vseh modelih boste dobili in vozili pet varnostnih blazin in dve varnostni zavesi, stabilnost ESP ter seveda servovolan, električni pomik stekel in ročno klimatsko napravo. Kot se za Comfort spodobi, boste dobili tempomat, CD predvajalnik, vzdolžno nastavljiv volanski obroč in po višini nastavljiva prednja sedeža. Premium ima še dodatne »bombončke«, kot so 16-palčna platišča, usnjen volan, dvopodročno samodejno klimatsko napravo in pomoč pri speljevanju na strmih klancih. Eleganco pa si lahko nadgradite še z opremo Plus, torej s 17-palčnimi aluminijastimi platišči, panoramski razgled čez strešno okno, kseonske žaromete, LED dnevne luči, sistem prostoročnega telefoniranja, ogrevane usnjene sedeže, parkirna tipala zadaj in spredaj.
Če že sprašujete po ceni, je nujno dopisati, da osnovni model SX4 S-Cross v akciji, ki traja stalno, stane šestnajst tisoč evrov, za najdražjega pa boste odšteli deset tisočakov več.
Pred dobrim tednom so v avto hiši Lušina na Gostečah, ki je že dobrih dvajset let zastopnik za vozila Suzuki, pripravili dan odprtih vrat, kjer smo si lahko ogledali ter preizkusili vse Suzukijeve modele osebnih avtomobilov. Zbrali so se lastniki oziroma vozniki, kupci in potencialni kupci Suzukijevih vozil, ki so se na lastne oči in na lastno roko hoteli prepričati, kaj pomeni voziti novega suzukija. Ni treba posebno poudarjati, da je SX4 požel največ zanimanja, da pa ne govorimo o malem novem swiftu …