V Kranjski Gori dvakrat Ramada
»Čez praznike se pomanjkanje snega niti ni poznalo, sedaj ga nujno potrebujemo,« pravi Maarten Boers, generalni direktor Hita Alpinee. Hitreje naj bi sobe napolnili tudi z vključitvijo dveh hotelov v hotelsko verigo Ramada. Drugi hoteli naprodaj in brez obnov, pa vendar z načrti po boljši zasedenosti.
Kranjska Gora – Po lanskem dogovoru z bankami o finančnem reprogramu in podpisu pogodbe s švicarskim upravljavskim podjetjem Sophos, sedaj Hit Alpinea odpira novo zgodovinsko poglavje – sodelovanje z največjo svetovno verigo hotelov Wyndham Hotel Group. Ogromna skupina upravlja tudi tržno znamko Ramada z verigo 7740 hotelov (638 tisoč sob) po vsem svetu, v Evropi 330 hotelov, nekaj dni dva hotela tudi v Kranjski Gori.
»Upravljamo 15 tržnih znamk, v Evropi šest, med njimi je Ramada. Z njo prihajajo določeni standardi, ki so enaki po vsem svetu, za goste, ki si želijo storitve srednjega in zgornjega srednjega segmenta,« pravi Edwin Broers iz Wyndham Hotel Group. Nekdanjih hotelov Larix in Prisank tako ni več, po novem sta tu Ramada Resort Kranjska Gora in Ramada Hotel & Suites Kranjska Gora.
»Ponosni smo, da smo lahko prepričali Ramado,« pravi generalni direktor Hita Alpinee Maarten Boers, ki od sodelovanja veliko pričakuje: »Kranjska Gora je zaradi dveh odmevnih prireditev znana po vsem svetu, nihče pa točno ne ve, kje je. Vsaj v Evropi bi jo morali vsi poznati.« Poudarja, da so v Slovenijo pripeljali prvo pravo veliko mednarodno tržno znamko, ki bo odprla okno Kranjske Gore v svet. Pričakuje močno povečan obisk, ne nazadnje tudi skozi Ramadin program zvestobe, ki ima osem milijonov članov. »Sedaj bodo tudi neodločneži vedeli, da lahko ponudimo dobro storitev za primerno ceno,« je prepričan Boers. Zadovoljen je tudi kranjskogorski župan Jure Žerjav: »Hit in Hit Alpinea sta veliko prispevala k turističnemu razvoju Kranjske Gore, tudi sami smo veliko storili na področju prepoznavnosti. Vesel sem, da sta lepote, možnosti in priložnosti naših krajev prepoznali obe tuji podjetji, naša pričakovanja pa so zelo velika: da bo v našo dolino prišlo več gostov.« Dodaja, da so očitno v Kranjsko Goro dobili ponudnika, ki ve, kaj hoče, in bo polnil kapacitete vse leto, odgovornost domačinov pa so zunajhotelske storitve.
Generalni direktor zagotavlja, da se cene nočitev v obeh hotelih ne bodo drastično dvignile, saj tega v trenutni gospodarski situaciji, ko so gosti zelo občutljivi na ceno, ne bi bilo dobro. Svojo priložnost bodo v Hitu Alpinei iskali v povečanju prihodkov. Spomnimo, Dimitrij Piciga, predsednik uprave Hita, je ob lanskem podpisu pogodbe s Sophosom napovedal, da bo podjetje v štirih letih z 12,5 milijona evrov prometa prešla na 16 milijonov evrov letnega prometa in s tem tri do štiri milijone evrov dobička. Lani so bili prihodki višji za tri odstotke, nočitve za 7,5 odstotka, izguba je bila za skoraj petino manjša.