Delo težko kot porod
V Škofji Loki so za vodjo Škofjeloškega pasijona izbrali Mateja Mohoriča Peternelja, do konca meseca bodo še režiserja.
Škofja Loka – Med štirinajstimi kandidati, ki so se prijavili na razpis, je bil za organizacijskega vodjo projekta Škofjeloški pasijon 2015 izbran Matej Mohorič Peternelj. Izbor je na seji pretekli teden podprl tudi občinski svet in prihodnjemu vodji naslovil več vprašanj.
Gre za težko delo, podobno porodu, a ko enkrat začneš, ne moreš nehati, so besede vodje Škofjeloškega pasijona 2009 Romane Bohinc svetniki posredovali njenemu nasledniku. Škofjeločan Matej Mohorič Peternelj, ki ima desetletje delovnih izkušenj v gospodarstvu in tudi pri vodenju projektov, kot oče dveh otrok, ki je bil navzoč tudi ob obeh porodih, se tega ni prestrašil. »Pri svojem delu iščem izzive, nekaj, kar me podžge in premakne. Takšen je tudi Škofjeloški pasijon,« je dejal novi vodja, ki je v svoji dosedanji karieri vodil tudi mednarodne projekte, po vrednosti primerljive s pasijonom. Svetnica Melita Rebič mu je priporočila, naj projekt izpelje čim bolje za čim manj denarja, na kar je odgovoril, da je začel v usnjarsko obutveni stroki, kjer je bilo treba delati po enakem načelu. Na vprašanje Mateja Demšarja o marketinški strategiji pa je dejal, da bodo pasijon tržili na turističnih borzah, prek veleposlaništev, pa tudi prek društev zamejskih Slovencev, saj želijo mednarodno udeležbo. Župan Miha ješe, ki prav tako obljublja osebno vključenost v promocijo pasijona, je ob tem dodal, da ima vodja projekta nalogo prodati 32 tisoč vstopnic. Jože Galof ga je vprašal o primerni ceni in dobil odgovor, da se bo gibala od 10 do 15 evrov, vendar bo segmentirana. Sicer pa bodo konkretnejše odločitve znane do februarja 2014, ko bo narejen organizacijski plan. Uprizoritev Škofjeloškega pasijona bo namreč pred veliko nočjo 2015. Igor Draksler je novemu vodji zaželel dobre sodelavce in uspešno delo, ko mu bo najtežje, pa da naj kar dela naprej.