Med bankami so precejšnje razlike
Ljubljana – V Zvezi potrošnikov Slovenije vsak mesec zberejo podatke o najpomembnejših nadomestilih, ki jih banke zaračunavajo strankam za poslovanje z bančnim računom. Najnovejša primerjava je pokazala, da je pri poslovanju na bančnem okencu med najcenejšo in najdražjo banko več kot 168 evrov razlike, pri spletnem poslovanju pa več kot 62 evrov. Kot ob tem ugotavlja Boštjan Krisper, vodja oddelka financ pri Zvezi potrošnikov Slovenije, banke svojo ponudbo vse pogosteje oblikujejo v zapletene pakete. Čeprav zatrjujejo, da naj bi strankam s tem olajšale izbiro, pa naj bi dejansko otežile primerjavo ponudb in povišalo njihove stroške. »Potrošniki še čakajo na zares preprost paket, ki bo v zameno za plačilo ugodnega mesečnega nadomestila in brez dodatnih pogojev obsegal neomejeno plačevanje obveznosti in dvige gotovine na bankomatih brez dodatnih stroškov,« dodaja Krisper.
V zvezi potrošnikov svetujejo potrošnikom, da naj glede nadomestil še naprej primerjajo banke med seboj, saj jim izbira najugodnejše lahko prinese precejšnji letni prihranek. Ker se stroški poslovanja pogosto spreminjajo, naj spremljajo tarife bank in svoje mesečne izpiske.