![](/images/20130718/130719837-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Skrbijo tudi za prometno vzgojo
Minulo soboto so svoj stanovski praznik proslavili člani Zveze združenj šoferjev in avtomehanikov Slovenije, v kateri je trenutno več kot sedem tisoč petsto članov in prostovoljcev.
Kranj – Z osrednjo slovesnostjo v Žužemberku so člani Zveze združenj šoferjev in avtomehanikov Slovenije minulo soboto proslavili svoj praznik, 13. julij. Zveza ZŠAM je organizacija voznikov, avtomehanikov in prevoznikov, ki je bila ustanovljena leta 1922, pomemben del svojega poslanstva pa namenja skrbi za večjo prometno varnost vseh udeležencev v prometu, dvigu prometne kulture, prizadeva pa si tudi za izboljšanje položaja poklicnih voznikov in avtomehanikov. Zveza je članica svetovnega združenja poklicnih voznikov.
Člani zveze aktivno sodelujejo tudi pri vzgoji in preventivi v cestnem prometu in sodelujejo v različnih akcijah. Prav to poslanstvo je tudi eno najpomembnejših, ki ga opravljajo pri Združenju šoferjev in avtomehanikov Kranj, zato je članom ob prazniku čestital tudi kranjski župan Mohor Bogataj. »Čeprav domujemo v kranjski občini, smo člani našega društva iz različnih koncev Gorenjske, zelo dobro pa sodelujemo tako v regiji kot pri Zvezi ZŠAM. Tam delujemo v različnih komisijah, sodelujemo pa tudi s Svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Kranj, kjer pa še čakamo, da bi nas novi predsednik povabil v svet kot člane,« je povedal predsednik ZŠAM Kranj Izidor Parte in dodal, da tudi njih pesti pomanjkanje denarja, zaradi česar bodo prisiljeni v zmanjševanje med mladimi priljubljenih programov, zlasti tako imenovane avtobusne učne ure, pri čemer sodelujejo s kranjskimi osnovnimi šolami. Kot je obljubil župan Bogataj, jim bo občina skušala pomagati po najboljših močeh, saj je delo z mladimi v prometu še kako pomembno.
Prav tako pomemben podatek je izpostavil podpredsednik ZŠAM Kranj Franc Jurman, vezan pa je na učenje vožnje z mopedom (AM), ki se je ob podražitvi programa (oziroma velikem povečanju obveznih ur) močno zmanjšalo, čeprav se z mopedi učijo voziti predvsem mladi. Kot strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami je Jurman povedal tudi, da se strinja s predlogom, da morajo biti izpitni centri v krajih s primerno infrastrukturo. »To absolutno podpiramo, saj je tudi strokovno utemeljeno,« je poudaril Franc Jurman.