Zapolniti praznine na parkiriščih
Na plačljivih parkirnih mestih v Škofji Loki, ki sedaj niso dovolj zasedena, bodo omogočili parkiranje z letno dovolilnico.
Škofja Loka - Na decembrski seji občinskega sveta so škofjeloški svetniki sprejeli spremenjeni odlok o ureditvi cestnega prometa in spremenili tudi odredbo o določitvi parkirnih površin v občini, na katerih je uvedeno plačilo parkirnine.
Po dveh mesecih, odkar v občini velja parkirni režim, po katerem je na nekaterih parkiriščih v mestu treba plačevati, so namreč ugotovili, da parkirišča niso dovolj zasedena, zato bi jih kazalo ponuditi tudi drugim, zlasti podjetnikom. Celo parkirišče Nunski vrt, namenjeno prebivalcem ožjega mestnega središča, je zasedeno le do dveh tretjin. Praznina pa zeva tudi na novo uvedenih parkiriščih v bližini mesta: na Štemarjih, Novem svetu in Podnu. V zvezi s slednjim so občinska uprava in nekateri svetniki dobili tudi peticijo zaposlenih v šolskih centrih, ki se pritožujejo zoper nepravični parkirni režim in nadzor redarja. Po novem bo lahko na Podnu izdanih letnih dovolilnic za 80 odstotkov parkirnih, za Štemarje in Novi svet pa do 40 odstotkov. Na občinskem svetu se je vnela živahna razprava o ceni parkiranja. Ta znaša sto evrov letno, če gre za nerezervirano in nepokrito parkirno mesto. Klemenu Štiblju (NSi) se zdi to prepoceni in bi ceno vsaj podvojil. Po drugi strani pa sta svetnika Zorica Škorc (GŽS) in Anton Peršin (SDS) že med svetniškimi pobudami predlagala, da bi se znižala cena parkirnim mestom pod nadstreški v Frankovem naselju s sedanjih 250 na sto evrov, kot veljajo nepokrita. Gre namreč za parkirna mesta, ki si jih prebivalci tamkajšnjih blokov lastijo, češ da so v osemdesetih letih, ko so kupovali stanovanja, plačali tudi za parkirna mesta, pozneje pa na svoje stroške tam postavili nadstrešnice. O tem sicer z občino teče sodni postopek. O ceni parkiranja se svetniki niso zedinili, Tine Radinja (lista Miha Ješe in prijatelji Loke) pa je dejal, da ne želijo zgolj pobirati denarja, pač pa s čim bolj primerno ceno omogočiti čim večjo fluktuacijo na parkiriščih v mestu. Dodaja še, da ima novost še eno dobro stran, namreč vse bolj polne mestne avtobuse. Igor Draksler (SLS) je ob razpravi opozoril še na neenotno strategijo občine do funkcionalnih zemljišč. Predlagal je tudi, naj se zaščiti tudi lastnike zemljišč, saj ob uvedenih plačljivih parkiriščih ljudje, ki prihajajo v mesto, iščejo brezplačna parkirna mesta in ker teh manjka, puščajo svoja vozila tudi na zasebnih.