Krožišče bo nared v mesecu dni
Ta teden so na Starem Dvoru začeli z gradnjo montažnega krožišča.
Škofja Loka - Gradbena dela bodo pod delno zaporo potekala do 20. decembra.
Dve tretjini denarja za 188 tisoč evrov vredno krožišče je zagotovila Družba RS za ceste, tretjino občina. Zunanji premer bo obsegal 32 metrov, tako da bo dovolj prostoren tudi za tovornjake in avtobuse in tudi zimsko pluženje ne bo delalo težav. Dodatno bodo uredili tudi površine za kolesarje in pešce, krožišče pa bo zaradi varnosti tudi bolj osvetljeno. »Zadovoljen sem, kako hitro so ljudje na tem mestu sprejeli krožišče in da se je izboljšala tudi prometna kultura,« je dejal župan Miha Ješe, ki je ta teden skupaj s sodelavcem v občinski upravi Milošem Bajtom in podžupanom Robertom Strahom predstavljal aktualne prometne rešitve v občini. Ena od novosti je tudi parkirni režim, ki na parkiriščih Štemarje, Novi svet in Poden uvaja plačljivo parkiranje, na prvih dveh pa tudi kratkotrajno brezplačno parkiranje, ter več modrih con po mestu. V prihodnje naj bi parkirni red vzpostavili še na območju železniške postaje, na Stari cesti pri zdravstvenem domu in na Pepetovem klancu. Od poletja pa je odprto tudi parkirišče Nunski vrt za prebivalce starega mestnega jedra.
V Škofji Loki so tudi veseli, da se nadaljujejo gradbena dela na prvi fazi poljanske obvoznice, že prihodnji teden pa pričakujejo, da bo direkcija za ceste izbrala tudi izvajalca za gradnjo druge in tretje faze, ki vključuje tudi gradnjo predora pod Stenom. V idejni fazi pa so tudi projekti za severno obvoznico, ki je uvrščena v državni razvojni program. Župan Miha Ješe pa je poročal tudi o sestanku z župani Medvod, Cerknega, Gorenje vasi – Poljan, Železnikov in podžupana iz Kranja o najbližji povezavi četrte razvojne osi z avtocesto. Ta naj bi potekala od industrijske cone na Trati mimo meje do Vodic, s čimer bi se razbremenili prometa cesti Škofja Loka–Kranj in Škofja Loka–Medvode.
Krožišče Stari Dvor je prvo v nizu krožišč na regionalni cesti, saj v prihodnje načrtujejo še štiri. Eno naj bi bilo na stiku Ljubljanske ceste s povezovalno cesto industrijske cone na Trati, drugo pri Plevni, tretje pri starem Petrolu in četrto pri glavni avtobusni postaji, kjer bo navezava na Štemarje.