Zvezda v zadržanem slogu
Test: Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde
Prednjačenje nemških avtomobilov v višjem razredu kljub številnim poskusom ne samo evropskih, ampak tudi azijskih in ameriških tekmecev, se za zdaj še ne zdi ogroženo. Bolj zanimiva pa je tekma med tremi znamkami, ki si lastijo prestižni del višjega srednjega razreda.
Zadržana racionalnost, značilna za limuzinski Mercedes-Benz razreda E, je opazna tako zunaj kot znotraj. Medosna razdalja omogoča skoraj vzorno prostorsko izkoriščenost kabine, s prtljažnikom, ki ima dokaj ozko odprtino in precej plitvo dno, pa ta limuzina ni v prostorskem vrhu. V notranjosti seveda prevladujejo kakovostni materiali, kot se za takšno limuzino tudi spodobi, steklena streha pa dodatno pripomre k svetlosti.
Mercedesovi oblikovalci so se tudi tokrat potrudili z grafiko merilnikov in jo izdelali s skoraj filigransko natančnostjo. Večina funkcij in nastavitev sistemov vozila je osredotočena na okrogel vrtljiv gumb na sredinski konzoli, ki voznika lahko med vožnjo zavede tudi v zmoto. Motor je kultiviran in tudi tih, odlično deluje sedemstopenjski samodejni menjalnik, več kot solidno dodano vrednost predstavlja tudi štirikolesni pogon, ki se izkaže zlasti na slabše oprijemljivih voznih podlagah in omogoča lahkotnejše gibanje.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 2143 ccm
Največja moč pri v/min: 150 kW/204 KM
Najvišja hitrost: 238 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,0/4,8/5,6 l/100 km
Maloprodajna cena: 54.570 EUR
Uvoznik: Autocommerce, Ljubljana