Prijetno jutranje presenečenje
V torek so bili naročniki Gorenjskega glasa pozitivno presenečeni, saj jih je Gorenjski glas v nabiralnikih čakal že pred sedmo uro zjutraj.
Kranj - Jutranja dostava Gorenjskega glasa je plod dolgotrajnega truda in pogajanj, da bi ustregli želji številnih naročnikov, ki jim je v največje zadovoljstvo časopis prelistati že ob prvi jutranji kavi. S tem se dan začne, to je klasika, če te zanimajo novice, se je strinjal tudi upokojeni urednik Gorenjskega glasa Jože Košnjek, ki je ob prijetnem presenečenju jutranje dostave ponosno dodal: »Zdaj smo pa čisto »ta prav cajtng.« V uredništvo smo prejeli tudi nekaj klicev naročnikov, ki so kot običajno sredi dopoldneva čakali poštarja s časopisom, v nabiralnik pa še niso pogledali. Prejeli smo tudi nekaj elektronskih pisem s pohvalami, kar kaže, da je dostava že prvič potekala brez večjih zapletov. Pošta za jutranjo dostavo zagotavlja 80-odstotno pokritost vseh naročnikov povsod tam, kjer je to logistično možno. Pri tem so izvzete predvsem oddaljene in težje dostopne hribovske kmetije. Poštarji hkrati pozivajo vse naročnike, ki živijo v stolpnicah ali blokih z zaklenjenimi vhodi, naj se odzovejo na njihove dopise, da boste skupaj z dostavljavci in upravniki poiskali čim boljšo rešitev za zgodnji dostop do nabiralnikov. Če boste tudi vi, cenjeni naročniki, imeli kakšno izkušnjo z novim, jutranjim načinom dostave Gorenjskega glasa in boste to želeli deliti z nami, nam pišite na naslov Gorenjski glas, Bleiweisova cesta 4, Kranj ali na koticek@g-glas.si.
Jutranja dostava je prva pozornost, ki smo jo na Gorenjskem glasu za vas pripravili pred prihajajočimi prazniki, okoli novega leta pa vas bomo pri plačilu letne naročnine kot vsako leto pričakali s kavico in darilcem.