Izmenjali izkušnje iz mehatronike
V Tehniškem šolskem centru Kranj so pripravili prvi mednarodni festival primerov dobre prakse s področja mehatronike v srednjih šolah.
Kranj - »Dijaki so po končanem šolanju dobro podkovani z znanjem, večji poudarek pa bi morali nameniti programiranju, novejšim orodjem in praktičnemu delu,« je zaključke z okrogle mize z naslovom Uporabnost srednješolskega znanja pri študiju in delu strnil profesor strokovnih predmetov v Tehniškem šolskem centru Kranj Primož Kurent. Okroglo mizo so pripravili v okviru prvega mednarodnega festivala primerov dobre prakse s področja mehatronike v srednjih šolah, ki je v sredo potekal v Tehniškem šolskem centru.
Festival je bil namenjen učiteljem praktičnega pouka in strokovne teorije v srednješolskih programih mehatronike. Udeležilo se ga je več kot sedemdeset udeležencev iz Slovenije, Turčije, Srbije, Avstrije, Romunije, Bolgarije, Belgije, Italije in Španije, ki sodelujejo s Tehniškim šolskim centrom Kranj v mednarodnem projektu LdV Microeducation. Na srečanju je 16 predavateljev predstavilo nove in izvirne pristope k poučevanju mehatronike, kot je projektno delo, medpredmetno povezovanje in uporaba IKT tehnologij, je naštel Primož Kurent. »Profesorji so tako dobili nove ideje za učinkovito poučevanje. Kot so ugotavljali, je pri tem bistveno dati poudarek projektnemu delu in delu na konkretnih izdelkih,« je še dodal Kurent.