Lahko si rezervirate mizo
Jeseni na POP TV prihaja nov realistični kuharski šov, o katerem je nekaj dejstev že znanih. Šef gostilne bo Gorenjec, mlad in perspektiven ´chef´ Bine Volčič, ki bo pod svoje okrilje vzel tekmovalce med delom v gostilni, medtem ko bo za studijske oddaje skrbela Lili Žagar.
V oddajah se bo vsak teden od napete bitke za mesto šefa gostilne poslovil en tekmovalec. Nov realistični kuharski šov prihaja na male zaslone jeseni, vendar so na POP TV-ju glede datuma še skrivnostni. Tudi glede lokacije, saj želijo 'produkcijsko izjemno zahtevna in kompleksna dela pripraviti v miru'. Čeprav se je zadnje čase šušljajo, da je tudi lokacija nekje na Gorenjskem, morda za nekatere že na meji z ljubljanskim okolišem. Gre pa za resničnostni šov, ki je produkt POP TV-ja, saj so ga razvili v njihovem razvojnem oddelku za televizijske vsebine. O njem smo nekaj besed spregovorili tudi s kreativnim direktorjem produkcije Donaldom Rosom.
Dobi na koncu zmagovalec kot pri Kmetiji za nagrado gostilno, ki jo verjetno ne sme potem prodati, ali pač?
»Nagrada ni gostilna. Zmagovalec bo postal šef najpopularnejše gostilne v državi z novim unikatnim konceptom hrane in interiera. Franšizo, ki smo jo ustvarili, bo dobil v najem za pet let in tako bo ustvarjal in služil v gostinstvu. Z drugimi besedami, damo mu utečen posel z vsem, kar spada zraven, da si lahko ustvari novo kariero in življenje.«
V šov se jih je prijavilo šeststo, izbranih bo deset, dvanajst? Težka naloga.
»Tekmovalcev bo dvanajst in moram reči, da je to najtežji kasting doslej. Seveda veljajo tudi tu kriteriji 'televizičnosti' in vsebine, ki jo bodoči tekmovalec ima, a gre še za veliko več. Zagotovo ne bo klasičen resničnostni šov, kjer so v ospredju samo njihovi odnosi. Iskali smo ljudi, ki imajo potencial za vodenje gostilne in ustvarjanje v njej, ker bo le tako nagrada dobila smisel in franšiza svojo poslovno moč.«
Če gledamo recimo regionalno, ali pa kaj si kandidati poleg zmage najbolj želijo – kaj ste opazili pri prijavah?
»Večina si resnično želi svojo gostilno, ker bi s tem lahko izrazili sebe in uresničili svoje sanje. Finančna plat je seveda vedno velika motivacija, a je - če govorimo o motivaciji, na drugem mestu. Drugače so bile zelo močno zastopane vse regije, razen Dolenjske. Ne vem pa, ali to kaj pove.«
Šef gostilne je znan. Bine Volčič. Po kakšnem ključu ste izbrali njega?
»Bine je kreativec in resnično ljubi to, kar dela. Njegova kuhinja je 'zmešana' kuhinja okusov, pravi rock n' roll. In točno to smo si želeli. Ko mi je ekipa predstavila slike potencialnih bodočih šefov, sem takoj vedel, da je Bine pravi šef za našo oddajo. Seveda smo se dobili z vsemi velikimi imeni v slovenskem kulinaričnem svetu in se pogovarjali o sodelovanju. Ko je Bine povedal, da želi sodelovati z nami, smo začeli ustvarjati zgodbo naprej.«
Z Binetom torej skupaj soustvarjate šov? Recimo jedi, jedilnik sam, delovanje gostilne nasploh?
»Kuhinja je srce gostilne. Brez dobre hrane ni gostov in vsak pravi oštir to ve. Iz tega smo tudi mi izhajali in glavnina tekme bo izhajala iz kuhinje. Trenutno poteka finalizacija koncepta gostilne in razvoj jedi. Vsega pa ne bomo razvili pred šovom, ker bodo v tekmi tekmovalci soočeni tudi s kreativnimi izzivi.«
Kako bo šov sploh potekal?
»Gre za dnevni resničnostni šov, kjer tekmovalci ves čas živijo skupaj in kot mi, hodijo v službo. Šov ni posnet vnaprej, tako bodo gledalci lahko dogajanje v živo spremljali po internetu, v šestih dnevnih oddajah na POP TV, najbolj zanimiv del pa je seveda doživetje v sami gostilni, če boste rezervirali mizo.«
Je tokratni projekt zahtevnejši od podobnih preteklih?
»Najzahtevnejši je že zaradi tega, ker smo ga razvili sami. In ker smo razvili tudi svojo franšizo gostilne.«
Planet TV naj bi jeseni ravno tako začel s predvajanjem dveh realističnih šovov. Pomeni to za vaš šov manj gledalcev oziroma je dobrodošla konkurenca?
»Konkurenca je vedno dobrodošla. Jaz jim želim vse dobro, gledalci pa se bodo odločali sami.«