Nov napad
Mercedes-Benz z novo generacijo modela A cilja predvsem na mlado generacijo.
Včasih so tudi v avtomobilskem svetu potrebne radikalne poteze. Takšne, kakršno si je privoščil nemški Daimler z novo generacijo svojega najmanjšega modela Mercedes-Benza razreda A. Pokojni ustanovitelj trikrake zvezde bi se najbrž obračal v grobu, če bi vedel, da so njegovi nasledniki tako brezkompromisno pometli s prejšnjim modelom, ki je nakazoval poteze majhnega enoprostorca. Novi A je namreč povsem drugačen, mladostniško vihrav, športen, dinamičen, seveda tudi inovativen. Oblikovalci so mu ukrojili podobo modne kupejevske petvratne kombilimuzine z domiselno oblikovano notranjostjo, ki se nikakor ne razdaja s prostornostjo niti ne s 341-litrskim prtljažnikom.
Novi A pa je vendarle precej bolj suveren s sodobnimi tehnološkimi in komunikacijskimi sistemi. Varnostno pomemben je sistem za zaznavanje nevarnosti trčenja in s takojšnim ukrepanjem z zapiranjem stekel, sončne strehe in zategovanjem varnostnih pasov. Mladim in tistim, ki se tako počutijo, bo ugajal serijski vmesnik za telefon, navigacijo, dostop do spleta in družabnih omrežij, ki se bo kmalu razumel z večino pametnih telefonov.
Motorna paleta je raznolika, obsega 1,5 in 1,8-litrska turbodizelska štirivaljnika (80 kW/109 KM in 100 kW/136 KM) in tri bencinske stroje z 1,6, in 2,0 litra gibne prostornine (90 kW/122 KM, 115 kW/156 KM in 155 kW/211 KM), pri nekaterih je na voljo tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik. Pride pa tudi zverinski AMg, o katerem še ne govorijo preveč.
Novi A na slovenske ceste prihaja septembra, začetna cena bo 22.300 evrov.