Povečali tržni delež v Avstriji
Bled - Lip Bled je lani v Avstriji povečal tržni delež za trideset odstotkov, prodaja vrat pa se je v sosednji državi lani povečala za pet odstotkov oziroma za sedem milijonov evrov na skupno 144 milijonov evrov vrednostne prodaje vrat. V avstrijski reviji Holzdesign uspešnost prodaje Lip Bled opisujejo kot motnjo na avstrijskem trgu. »Prevlado avstrijskih proizvajalcev vrat je v letu 2011 občutno motil slovenski proizvajalec Lip Bled. Ta je svoj tržni delež v preteklem letu povečal za 30 odstotkov in je tako po prodaji vrat na četrtem mestu za največjimi ponudniki notranjih vrat,« so navedli v podjetju Kreutzer Fisher & Partner z Dunaja. V Lip Bled, vodi ga Alojz Burja, pojasnjujejo, da so se zavezali najvišji kakovosti in nenehnemu razvoju inovativnih produktov ter prepoznavnosti z lastno blagovno znamko, zato lahko uspevajo tudi na zahtevnih trgih, kot je avstrijski.