Dogovor o nakupu še v zraku
STC Stari vrh je lani tekoče posloval uspešno, a podjetje še vedno bremenijo dolgovi zaradi nakupa sedežnice. Kmalu dogovor s Hypo Leasingom?
Gorenja vas, Stari vrh - Občini Škofja Loka in Gorenja vas - Poljane ter direktor Pavle Logar se pogovarjata s Hypo Leasingom o ugodnem odkupu sedežnice na Starem vrhu, je pred dnevi povedal gorenjevaško-poljanski župan Milan Čadež.
»V tej zgodbi ni več nobenega, ki se je pred leti dogovarjal o financiranju, sedaj pa smo vsi v istem čolnu. Če bi takrat realno načrtovali, bi šli v manjšo investicijo. Trdim, da nas je Hypo praktično posilil z denarjem, in mislim, da počasi začenjajo razumeti celotno zgodbo. Vsak mora prevzeti svoj del krivde za investicijo, za katero se je vnaprej vedelo, da je z rednim poslovanjem smučišče ne bo uspelo poravnati. STC Stari vrh danes tekoče pozitivno posluje, zato upam, da bomo lahko kmalu sporočili dobro novico,« je povedal župan o dogovorih med lastniki smučišča in lastniki sedežnice.
Direktor Pavel Logar, ki je vodenje smučišča prevzel pred dvema letoma, je ob tem povedal, da od občin lastnic sam ne pričakuje nič, zato pa je v poročilo o poslovanju zapisal, da je smučišče eno glavnih ali najpomembnejša turistična destinacija na Škofjeloškem. Ob STC Stari vrh bi zato morali razmišljati o širitvi turistične dejavnosti v poletno sezono. »Gre za ponudbo, ki bi pod eno streho združila dejavnosti za preživljanje prostega časa v obeh dolinah, od smučanja, pohodništva, kolesarjenja in drugo,« sta v poročilo zapisala Logar in vodja marketinga Matjaž Mazzini.
Prepričana sta, da bi se vlaganja v razširitev ponudbe, na podlagi praks iz Avstrije, Italije, Francije in Švice, večkratno povrnila v celotno regijo. »Smučišče je tako znova na razpotju, ali ga podpreti in razviti ponudbo ali sprejeti odločitev, da ga ne potrebujemo, in podpreti druge, organizacijsko, marketinško in logistično manj zahtevne športne in turistične aktivnosti,« pravi Logar.
Smučišče je v minuli smučarski sezoni obiskalo skoraj 55 tisoč smučarjev ali več kot leto prej, čeprav je bila smučarska sezona krajša za skoraj en mesec, to sezono zgolj osemdeset dni. Kljub temu da je bil finančni izplen v tej sezoni slabši kot leto prej, pa rast smučarjev kaže na dobro delo, saj se skoraj vsa smučišča pri nas in tudi v tujini spopadajo z upadom števila smučarjev. Na Starem vrhu so jih uspeli pridobiti z novostmi, investicijami, dodatno ponudbo ob smučišču ter agresivno marketinško akcijo.