Lev v zeleni bratovščini
Peugeot 508 RXH ima hibridni pogon in športno terenske vzorce.
Peugeot 508 RXH je drugi hibridni avtomobil te francoske znamke, nastal pa je seveda zaradi trenutno modne zelene tehnologije. Za pet centimetrov je bolj oddaljen od tal kot običajne različice, od katerih se razlikuje tudi po agresivnejši maski hladilnika, zaščitnih aluminijastih elementih pod sprednjim in zadnjim odbijačem, ter plastičnih obrobah blatnikov in pragov. Za prestižni videz notranjosti poskrbijo predvsem usnjene sedežne prevleke, seveda pa ne manjka tudi drugih dodatkov za varno in udobno vožnjo.
Hibridni pogon sestavljata 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki s 120 kilovati (163 KM) poganja prednji kolesi, in električni motor s 27 kilovati (37 KM), ki je nameščen nad zadnjo osjo. Skupaj torej razvijeta 147 kilovatov (200 KM), za prenos moči pa vselej skrbi robotizirani šeststopenjski menjalnik. Način vožnje je s štirimi programi mogoče prilagajati z okroglim gumbom na sredinski konzoli. Voznik lahko krmilni elektroniki prepusti, da sama uravnava delovanje obeh motorjev, lahko določi, da naj avtomobil poganjajo vsa štiri kolesa, na izbiro je tudi športni program, četrta možnost pa je vožnja samo na električni pogon, če je seveda v baterijah, ki so pod prtljažnim dnom, dovolj shranjene energije. V skladu z modnimi smernicami, je del serijske opreme tudi sistem za samodejno ugašanje in vnovični zagon motorja. Če bo šlo vse po načrtih, bodo za 508 RXH pri Peugeotu Slovenija letos našli 20 kupcev, čez nekaj mesecev pa bo na voljo tudi hibridna limuzinska izvedba brez dodatkov za terensko vožnjo. Cena z osnovno opremo je okroglih 43 tisočakov.